۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۴۸۰۲۵۴
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

رسالت مهم حوزه انقلابی، تحقق اهداف انقلاب است

مدیر حوزه های علمیه لرستان رسالت مهم حوزه را تلاش در جهت تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب عنوان کرد و گفت: در این راستا طلاب باید مجهز به علم روز بوده و نسبت به انجام وظایف خویش دارای تعهد و تخصص باشند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام علی میناپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به ویژگی و وظایف حوزه انقلابی اشاره و بیان کرد: فعالیت و وظایف حوزه انقلابی در جهت تحقق آرمانهای انقلاب است.

وی با شاره به نقش روحانیت در هدایتگری و بصیرت افزایی در جامعه، افزود: مهم ترین ویژگی حوزه انقلابی خدمت به مردم و آگاهی بخشی در جامعه است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان اخلاق مداری، مردمی بودن و دشمن شناسی را از دیگر رسالتهای یک حوزه عنوان و اظهار داشت: حوزه انقلابی در جهت تحقق مطالبات رهبری و اهداف و آرمانهای امام راحل فعالیت دارد.

وی تهذیب و تحصیل را عامل رشد و پویایی حوزه دانست و گفت: برای نقش آفرینی حوزه در جامعه و بصیرت افزایی، طلاب باید مجهز به علم روز بوده و نسبت به مسائل و مشکلات جامعه آگاه باشند.

حجت الاسلام میناپور بیان کرد: شناخت مشکلات روز جامعه و کسب علوم امری مهم در جهت پاسخگویی به نیازهای جامعه و عمل به وظایف دینی و تبلیغی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حوزه انقلابی با تعمیق بخشیدن باورهای دینی و معارف اخلاقی و استفاده از ظرفیتهای حوزه در جهت رشد و پویایی جامعه تلاش کند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: طلاب انقلابی نیز با تکیه بر تخصص، تواضع، عزت نفس و تبعیت از ولایت فقیه در جهت تحقق ارزشهای انقلاب گام بردارند.

وی با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم، اظهار داشت: طلاب با تکیه بر توانایی علمی و تهذیبی و عمل به وظایف خویش می توانند در خنثی کردن هجمه های فرهنگی دشمن نقش آفرین باشند./9459/302/ب2

ارسال نظرات