۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۸۰۲۴۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آمریکایی ها دست از گستاخی و فریبکاری علیه ملت ایران بردارند

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران، همچون مردم دیگر کشورهای منطقه نیستند که آمریکایی ها بتوانند راحتی هر چه می خواهند بر سر این کشور بیاروند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار مسؤولان این شهرستان با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، این حضور را مشت محکمی بر دهان آمریکا و کشورهای زورگوی عالم دانست.

وی با بیان این که رییس جمهور جدید آمریکا باید بفهمد که با چه ملتی دارد سخن می گوید، افزود: ملت ایران، همچون مردم دیگر کشورهای منطقه نیستند که آمریکایی ها بتوانند راحتی هر چه می خواهند بر سر این کشور بیاروند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دولتمردان آمریکایی باید دست از گستاخی و فریبکاری علیه ملت ایران بردارند و به این مسأله واقع بینانه تر نگاه کند، تصریح کرد: رییس جمهور جدید آمریکا بداید بداند، دوران کدخدایی و دخالت در امور ملت ها به پایان رسیده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شکست و انزوا مهم ترین دستاورد سیاست های آمریکا در طی دهه های اخیر در برابر ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان ثابت کردند هر گاه تهدیدی علیه انقلاب و نظام اسلامی اتفاق بیافتد با اقتدار پاسخ این تهدیدها را خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ترامپ چهره واقعی آمریکا را به دنیا نشان داد، تصریح کرد: تا دیروز مقامات آمریکایی تلاش می کردند چهره بزک شده ای از خود را به ملت های جهان نشان دهند، اما ترامپ آن چهره ای که سال ها ملت بزرگ ایران مقابل آن ایستاده بودند را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که دوران تهدید ملت ها گذشته است و رییس جمهور جدید آمریکا باید بداند با ملت ایران نمی توان با زبان تهدید گفت و گو کرد، بیان داشت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس علیرغم همه مشکلات و محدودیت هایی که داشت تا آخرین لحظه پای انقلاب و آرمان های آن ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که تهدیدها هیچ تأثیری بر اراده ملت ایران در دفاع از حق طلبی، استکبار ستیزی و انقلابی گری نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در راهپیمایی با عظمت روز گذشته 22 بهمن ثابت کردند که تهدید و تحریم تأثیری بر روحیه انقلابی آنها برای مقابله با ظلم و استبداد ندارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز به خوبی مشخص شد که آمریکایی ها هیچ گاه رویکرد خود در برابر ملت ایران تغییر نخواهند داد، بیان داشت: آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است و هیچ دشمنی ها هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که در برابر ظلم ظالمان باید با اقتدار ایستاد و از آرمان ها وارزش های انقلابی و دینی دفاع کنیم، خاطرنشان کرد: آمریکا کشوری جنایت کار و ظالم است و اگر ملتی در برابر آنها نرمش به خرج دهد به حتم ظلم و نفوذ آنها بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی هر چه در توان داشت به صحنه آورد و هیچ دشمنی بر علیه ملت ایران دریغ نکرد، بیان داشت: اما ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران مانع تحقق توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند اما عده ای در داخل و خارج به دنبال بزک کردن چهره آمریکایی ها بودند، تصریح کرد: اما امروز چهره واقعی و جنایت کار آمریکایی ها برای ملت های جهان به خوبی مشخص و آشکار شد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که تاریخ آمریکا همواره با جنایت و کشتار ملت های بی گناه جهان همراه بوده است، گفت: هر کشوری که بخواهد با سیاست های آمریکا همگام نبوده و بر ضد رژیم صهیونیستی عمل کند، دولتمردان آمریکایی در مقابل آن کشور قرار می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که استکبار ستیزی مهم ترین شعار ملت ایران از قبل انقلاب تا به امروز عنوان کرد و با بیان این که مردم کشورمان همواره در برابر آمریکایی ها ایستادند و از آرمان ها و ارزش های انقلابی و دینی دفاع کردند، افزود: آمریکایی ها برای کسب منافع خود دست به هر جنایتی در نقاط مختلف جهان خواهند زد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بحران های امروز منطقه خاورمیانه نتیجه دخالت های آمریکایی ها در امور کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: آمریکا برای غارت منابع کشورهای اسلامی منطقه، افزون بر کشتار هزاران انسان بی گناه موجب بی خانمان شدن میلیون ها نفر از مردم این کشورها شده است.

وی با بیان این که رییس جمهور جدید آمریکا به طور علنی بیان می کند که ایرانی باید از من بترسند، افزود: ترامپ گویا از گذشته ملت ایران بی خبر است و نمی داند این ملت در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر همه دنیا ایستاد و از کشور خود حراست و پشتیبانی کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان اعلام کرد که بدانند این ملت از آرمان امام، انقلاب و شهدا هرگز جدا نخواهد شد و در برابر استکبار جهانی خواهد ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که اگر آمریکا جرأت برخورد نظامی با ایران اسلامی را داشت درنگ نمی کرد، بیان داشت: این بدان معنا نیست که آمریکا توان نظامی ندارد، بلکه از آغاز جنگ با ایران اسلامی هراس دارد و می داند اگر آغاز کند نمی دانند پایان این جنگ چه خواهد شد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که آمریکایی ها به حتم در منطقه خاورمیانه منافع بزرگی دارند و همه این دخالت ها به دلیل منافع بسیاری است که آمریکایی ها در طول تاریخ از کشورهای منطقه داشتند، افزود: مهم ترین کشوری که آمریکا تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی منافع اقتصادی و سیاسی بسیاری از آن می برد، ایران بود که با پیروزی نهضت امام دستان شیطانی این کشور از منابع مردم کشورمان قطع شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که آمریکایی ها باید بدانند که ملت ایران با اقتدار و صلابت در برابر آن خواهند ایستاد و لحظه ای پشت انقلاب، نظام و رهبری را خالی نخواهند کرد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران برای تأمین امنیت و منافع کشور با هیچ کسی تعارف ندارد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه آغاز کننده جنگ نبوده است، خاطرنشان کرد: اما اگر کشوری به خود اجازه دهد به تمامیت ارضی کشورمان تعرض کند به حتم با پاسخ کوبنده این ملت بزرگ مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که رییس جمهور جدید آمریکا بهتر است رویکرد و ادبیات خود در برابر ملت ایران را اصلاح کند، تصریح کرد: ترامپ بهتر است برای آشنایی با جایگاه ملت ایران به بایگانی های این کشور مراجعه کند تا بیشتر با روحیه انقلابی مردم کشورمان آشنا شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که در سایه اطاعت از فرمان الهی است که ما امنیت خواهیم داشت و دشمن ما در هراس خواهد بود، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند اگر به شیطان ها، به خصوص شیطان اکبر اعتماد کنیم، و عقلانیت را در سایه امید به شیطان ها به کار ببندیم، نتیجه آن سراب است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آمریکا به هیچ عنوان قابل اطمینان نیست، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان مذاکرات هسته ای همواره تأکید می کردند که آمریکایی ها قابل اطمینان نیستند و امروز به این نتیجه رسیدیم که دولتمردان این کشور همواره اهل فریب و حیله هستند./202/950/ب1

ارسال نظرات