۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۴۸۰۲۳۷
مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی:

فعالیت‌های آستان قدس رضوی در جهت کمک به محرومان است

حجت الاسلام مختارزاده گفت: آستان قدس رضوی براساس مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه خدمت به مستضعفین به دنبال استفاده بهتر و بیشتر از امکانات و پتانسیل‌های موجود جهت کمک به محرومین است.
حجت الاسلام مختارزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام مختارزاده مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی صبح امروز با حضور در دفتر فرمانده جدید ناحیه سپاه ارومیه برای وی آرزوی توفیق کرد و اظهار داشت: سپاه همیشه در خط مقدم مقاومت و خدمت‌رسانی بوده امروز نیز شاهد اقدامات بسیار خوبی در این حوزه هستیم که امیدواریم با حضور شما در این بخش سطح این خدمات افزایش یابد.

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی براساس مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه خدمت به مستضعفین به دنبال استفاده بهتر و بیشتر از امکانات و پتانسیل‌های موجود جهت کمک به محرومین است تا بتواند در راستای تحقق مطالبات رهبری رو ریشه کن کردن فقر در کشور قدم بردارد.

حجت الاسلام مختارزاده خاطرنشان کرد: امروز جامعه به واسطه حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امن است و این ناشی از روحیه انقلابی نیروهای نظامی و امنیتی است که متحد با یکدیگر در راستای حفظ امنیت تلاش می‌کنند.

علی کریم‌نژاد، فرمانده سپاه ارومیه نیز در این دیدار بر ضرورت همکاری و تعامل سپاه با آستان قدس رضوی تأکید کرد و گفت: آماده همکاری جهت کمک به محرومان جامعه از سوی آستان قدس رضوی هستیم./202/936/ب1

ارسال نظرات