۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۸۰۱۱۸
نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حضور و وحدت ملت عامل اقتدار روز افزون ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور و وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی را عامل اقتدار روز افزون کشور عنوان کرد و گفت: دشمن هویت و گفتمان جهانی انقلاب را هدف گرفته است.
نماینده ولی فقیه در ارتش

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم ظهر امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شهرستان سمنان اظهار داشت: امروز مردم ایران اسلامی پاسخ یاوه‌گوئی‌های ترامپ را در خیابان‌ها دادند و رییس جمهور جدید آمریکا امروز پاسخ محکمی از سوی مردم ایران دریافت کرد.

وی با اشاره به نقش حضور مردم در استمرار انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: رموز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی متعدد است؛ اما سه عامل مهم «ولایت»، «اعتقاد مردم به اسلام و انقلاب اسلامی» و «حضور مردم در صحنه‌های انقلاب» در تداوم اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امروز نه تنها رهبر ملت بزرگ ایران بلکه هدایت‌گر مسلمانان جهان هستند افزود: همان‌گونه که امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را پیامبرگونه هدایت کردند، امام خامنه‌ای نیز با همان قدرت و صلابت ادامه دهنده راه ایشان هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه مردم در ابتدای انقلاب اسلامی به دین و اسلام خود معتقد بودند و برهمین اساس نیز انقلاب اسلامی به پیروزی رسید گفت: امروز نیز مردم همان اعتقاد را دارند و اعتقاد قلبی آنان تغییری نکرده است.

وی با اشاره به نقش مهم ضور مردم در تداوم و استمرار انقلاب اسلامی گفت: این حضور و وحدت مردم باید روز به روز بیشتر شود و گسترش یابد و باید بدانیم که امروز این حضور مردم عامل مهم اقتدار کشور است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حضور پرشور مردم در صحنه مبارزه با رژیم ستمشاهی بود تصریح کرد: امروز نیز ماندگاری انقلاب اسلامی منوط به حضور مردم در صحنه است و به هر اندازه که مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور بیشتری بیابند؛ اقتدار ملت ما نیز روز به روز افزایش می‌یابد.

آل‌هاشم با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت‌ماه سال آینده بیان کرد: مردم در این دو انتخابات مهم، با حضور پرشور و گسترده خود، جلوه‌هایی از اقتدار ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با مسائل و دانش هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مشکل ندارد و اظهارات دشمنان در این زمینه بهانه جویی است خاطرنشان کرد: دشمنان اصل نظام و انقلاب اسلامی ما را هدف قرار داده‌اند و بنابراین امروز می‌خواهند تا هویت و گفتمان نظام ما را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بر همین اساس نیز باید این سه عامل مهم «ولایت»، «اعتقاد مردم به اسلام و انقلاب اسلامی» و «حضور مردم در صحنه‌های انقلاب» از سوی مردم حفظ شود تا به انقلاب اسلامی آسیب نرسد.

آل‌هاشم اضافه کرد: امروز ملت ایران به ویژه نسل جدید و آینده‌ساز کشور باید بیش از هر زمان دیگری وحدت و دینمداری خود را حفظ کرده و از فرامین مقام معظم رهبری اطاعت محض کنند./101/977/ب1

ارسال نظرات