۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۴۸۰۰۵۹
فجر انقلاب؛

اختلاس و حقوق های نجومی مایه نگرانی است

آيت الله حسینی بوشهری گفت: اختلاس در کشور و فیش های نجومی مسؤولان مایه نگرانی است و مردم همیشه در صحنه و بیدار ایران اسلامی انتظار دارند، مسؤولان به فکرشان باشند.
آیت الله حسینی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، آیت الله حسینی بوشهری، نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مراسم سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در شهر ایلام ضمن تبریک به مناسبت یوم الله 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: سی و هشت سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و پرسشهایی در ذهن ما به وجود آمده است که عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و وجه تمایز آن با سایر انقلاب ها چه بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با امداد غیبی الهی به پیروزی رسید به طوریکه نقش مردم و اراده آنها در این پیروزی با توجه به تأکیدات قرآن کریم به خوبی نمایان است.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: عامل دومی که سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد وابسته نبودن به بلوک شرق و غرب بود به طوریکه تنها شعار این انقلاب، جمهوری اسلامی بوده است و نه به شرق مارکسیستی و نه به غرب کاپیتالیستی وابسته نبود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری سومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی را رهبری شایسته عنوان کرد و اضافه کرد: امام خمینی(ره) یک هدیه و تحفه الهی بود که مردمی بودن امام راحل برای همگان زبانزد است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ترامپ آدمی غیر متعادل و غیر متعارف است و با کشورها سرجنگ دارد، بیان کرد: ترامپ دیوانه وار با دنیا صحبت می کند اما باید این را بداند که ملت ایران نه از آمریکا و نه از هیچ مستکبری نمی ترسد و تنها از خدا می ترسد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه اختلاس در کشور و فیش های نجومی مسؤولان مایه نگرانی است، تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه و بیدار ایران اسلامی انتظار دارند که مسؤولان به وضعیت معیشتیشان توجه و رسیدگی کنند و در این راستا باید تبعیض ها زدوده شود و نباید کاری کنیم که مردم از انقلاب سرخورده شوند./202/879/ب1

ارسال نظرات