۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۸۰۰۵۷
فجر انقلاب؛

تجدید پیمان مردم قزوین در یوم الله 22 بهمن با امام شهدا

همزمان با سراسر کشور مردم دینی و شهید پرور قزوین هم بار دیگر با حضور حماسه ساز خود در یوم الله 22 بهمن با امام شهدا تجدید پیمان کردند و ایادی استکبار جهانی را به زانو درآوردند و مشت محکمی در دهان دشمنان و مستکبران کوبیدند
راهپیمایی قزوین راهپیمایی قزوین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، همزمان با سراسر کشور مردم دینی و شهید پرور قزوین هم بار دیگر با حضور حماسه ساز خود در یوم الله 22بهمن با امام شهدا تجدید پیمان کردند و ایادی استکبار جهانی را به زانو در آوردند و مشت محکمی در دهان دشمنان و مستکبران کوبیدند.

قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی امروز، با مشت‌های گره کرده شعارهای الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، ۲۲ بهمن‌ماه یوم‌الله، ۲۲ بهمن است خون به دل دشمن است، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آل سعود کافر، مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر منافق را بر زبان جاری کردند.

حضور قشرهای مختلف به ویژه نسل جوان در راهپیمایی و در جشن بزرگ سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چشم‌گیر است.

زنان و مردان غیور به همراه کودکان خردسال و یا نوزادان خود در این راهپیمایی قدم گذاشتند، این در حالی است که مردان و زنانی که نقش مؤثر در شکل‌گیری انقلاب داشتند هم حضور دارند.

مردم همیشه در صحنه، آگاه، بیدار و غیور امروز بار دیگر نشان دادند که گوش‌به‌فرمان ولی امر خود حضرت امام خامنه‌ای هستند و هرگز کشور خود را رها نکرده و دشمنان را بار دیگر ناامید کردند.

این حضور پرشور هر ساله قدرتمندتر از سال گذشته به نمایش درمی‌آید و دشمنان را معذب‌تر می‌کند.

با توجه به تقارن یوم الله 22 بهمن با روز جمعه امسال برخلاف سال گذشته دو مسیر برای راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

مسیر شماره یک میدان میرعماد، خیابان نادری ،میدان آزادی و حرکت به سمت مسجد النبی و مسیر شمار دو راهپیمایی هم تقاطع ولیعصر، خیابان طالقانی، میدان آزادی و مسجد النبی است.

گفتنی است، شهرستان های تاکستان، بویین زهرا، البرز، آبیک و آوج هم در مراسم راهپمایی یوم الله 22 بهمن با حضور خود در مسیرهای راهپیمایی تعیین شده از ساعات اولیه صبح حضور داشتند تا حماسه‌ دیگری در برگی از تاریخ انقلاب خلق کنند.

شایان ذکر است، در پایان راهپیمایی امروز یوم الله 22 بهمن شرکت کنندگان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه حضور پیدا خواهند کرد./873/202/ب2

ارسال نظرات