۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۴۸۰۰۳۳
فجر انقلاب:

ملت انقلابی ایران اسلامی حماسه ای بزرگ خلق کردند

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی امروز حماسه ای بزرگ را خلق کردند، گفت: امروز مردم همیشه در صحنه با این راهپیمایی گسترده به دشمنان ثابت کردند که در هر زمان همواره پشتوانه و حامی نظام هستند.
نماینده مجلس نماینده مجلس نماینده مجلس

علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن، در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: 22 بهمن ماه نماد اقتدار ملی و مظهر شکوه و عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی امروز حماسه ای بزرگ را خلق کردند، اظهار داشت: امروز مردم همیشه در صحنه با این راهپیمایی گسترده به دشمنان ثابت کردند که در هر زمان همواره پشتوانه و حامی نظام هستند.

کریمی 22 بهمن فرصت دوباره‌ای برای تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری و همه ارزش های بلند انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز مردم کشورمان پاسخی دندان شکن به دشمنی و تهدیدهای بدخواهان دادند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز روز اقتدار ملت آزاده ایران اسلامی است، اظهار داشت: 22 بهمن روزی ماندگار در تاریخ بزرگ ایران اسلامی است و ما باید قدردان ملتی باشیم که روز 22 بهمن را خلق و رقم زدند./202/842/ب1

ارسال نظرات