۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۴۸۰۰۳۱
فجر انقلاب؛

22 بهمن روز عزت، همبستگی و اقتدار ملت ایران اسلامی است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه 22 بهمن روز عزت، همبستگی و اقتدار ملت ایران اسلامی است، گفت: امروز مردم همیشه در صحنه، انقلابی و شهیدپرور کشورمان حماسه ای بزرگ آفریدند.
آیت الله دری نجف آبادی

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن، در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: امروز ملت انقلابی ایران اسلامی به اثبات رساندند که در هر زمان بر آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی با افتخار پایبند هستند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه 22 بهمن روز عزت، همبستگی و اقتدار ملت ایران اسلامی است، بیان کرد: امروز مردم همیشه در صحنه، انقلابی و شهیدپرور کشورمان حماسه ای بزرگ آفریدند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز مردم ولایی کشورمان همچون سال های گذشته حماسه‌ای بزرگ را رقم زدند، اظهار داشت: حضور گسترده و بی نظیر مردم ایران اسلامی به آسانی می تواند تمامی نقشه های شوم بدخواهان را نقش بر آب کند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه 22 بهمن را روز تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: بنده از حضور با شکوه و گسترده مردم همیشه در صحنه و قدرشناس استان مرکزی تقدیر و تشکر می کنم./202/842/ب1

ارسال نظرات