۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۸۰۰۱۷
فجر انقلاب؛

حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن، پیامی آشکار به گستاخی آمریکایی ها است

آیت الله طبرسی گفت: حضور بی نظیر مردم در نخستین ساعات راهپیمایی امروز پیام روشنی به اظهارات گستاخانه مستکبران عالم است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مرکز استان در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن این روز بزرگ و ارزشمند، گفت: 22 بهمن روز به رخ کشیدن قدرت الهی بر همه قدرت های مادی جهان است.

وی با بیان این که همه قدرت های جهانی برای جلوگیری از پیروزی انقلاب ملت ایران تلاش کردند، افزود: اما ملت بزرگ ایران با وحدت و همبستگی خود و همچنین پشتوانه عظیم الهی توانستند یک رژیم دو هزار و 500 ساله را از میان بردارند و یک حکومت دینی با محوریت مردم پایه گذاری کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مردم همیشه در صحنه کشورمان همواره ثابت کردند که همانند روز های ابتدایی پیروزی انقلاب در صحنه دفاع از نظام اسلامی حضور دارند، خاطرنشان کرد: حضور بی نظیر مردم در نخستین ساعات راهپیمایی امروز نیز پیام روشنی به اظهارات گستاخانه مستکبران عالم است.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت بزرگ ایران در همه نقاط کشور امروز با حضور حماسی و بی نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند، گفت: سرمای هوا و بارش برف و باران در شهرهای مختلف کشور به ویژه مازندران نتوانست ذره ای از اراده پولادین این ملت بکاهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که بصیرت، هوشیاری و ولایت مداری مردم کشورمان در 38 سال اخیر به نمایش گذاشته شد، تصریح کرد: راهپیمایی امروز نیز نماد بصیرت، هوشیاری و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی امروز به دنیا فهماندند که هر ایرانی تا آخرین لحظه پای انقلاب و نظام ایستاده است، بیان داشت: مردم عزیز کشورمان در شهرهای مختلف کشور امروز ثابت خواهند کرد که پشتوانه محکمی برای استقلال و سربلندی این کشور اسلامی خواهند بود.

آیت الله طبرسی  با بیان این که امروز بار دیگر فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در گوشه گوشه های این کشور پیچیده است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن روز جشن اتحاد است و حضور ارزشمند مردم کشورمان در این راهپیمایی عظیم پاسخی به یاوه گویی های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

امام جمعه ساری، راهپیمایی 22 بهمن را نماد عزت و اقتدار ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: به حتم دنیا در برابر این حضور بی نظیر و حماسی مردم سراسر کشورمان متحیر خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مردم کشورمان امروز ثابت خواهند کرد که مشکلات و مباحث اقتصادی نمی تواند موجب فاصله آنها با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی شود، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان ثابت کردند که همواره پشتیبان محکمی برای انقلاب و نظام خواهند بود./202/950/ب1

ارسال نظرات