۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۴۷۹۹۹۰
حجت الاسلام عظیمی:

حوزه علمیه انقلابی نماند نظام در خطر قرار می‌گیرد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم گفت: در رأس حوزه های علمیه رهبر معظم انقلاب، سکاندار انقلاب اسلامی هستند؛ اگر حوزه های علمیه، انقلابی نمانند، نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام سید رضا عظیمی

حجت الاسلام سیدرضا عظیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت حوزه انقلابی و نقش آن در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، گفت: حوزه علمیه همیشه تکیه گاه امت اسلامی در هدایت و راهنمایی جامعه بوده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم اظهار داشت: منش و مشی بزرگان و اساتید حوزه های علمیه همواره بر روحیه حس مسؤولیت استوار بوده است.

وی با بیان این که روحیه حفظ مسؤولیت سبب حفظ شور و شعور دینی و انقلابی در جامعه اسلامی می شود، ادامه داد: این ارزش های دینی و اعتقادی را مرهون وجود پر خیر و برکت حوزه های علمیه هستیم.

حجت الاسلام عظیمی با تأکید بر این که در جامعه کنونی وظیفه پاسخگویی حوزه های علمیه بیشتر احساس می شود، افزود: دشمنان اسلام با جریان نفوذ و با روحیه تعامل با نظام اسلامی وارد عرصه شده است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب با دست چدنی و دستکش مخملی، ارزش ها، هویت، استقلال، عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته است و این بسیار خطرناک است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم بیان داشت: این موقعیت حساس، درایت و غیرت دینی امت اسلام را می طلبد که با درایت و رهبری حوزه های علمیه امکان پذیر است.

وی تأکید کرد: در رأس حوزه های علمیه رهبر معظم انقلاب، سکاندار انقلاب اسلامی هستند؛ اگر حوزه های علمیه، انقلابی نمانند، نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار خواهد گرفت./840/302/ص

ارسال نظرات