۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۹۶۷
با سخنرانی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

آخرین نشست مجمع بسیج شهرستان دامغان در سال 95 برگزار شد

آخرین نشست مجمع بسیج شهرستان دامغان با برگزاری انتخابات رییس و هیأت رییسه این مجمع و سخنرانی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
مجمع بسیج دامغان مجمع بسیج دامغان فرمانده سپاه دامغان نماینده مردم دامغان در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، ابوالفضل حسن بیکی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در این نشست که با حضور فرمانده و شورای معاونین سپاه این شهرستان، مسؤولان و نمایندگان اقشار هجده گانه بسیج در محل حسینیه شهدا سپاه ناحیه دامغان برگزار شد، اظهار داشت: سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تفسیر عملی این فرمایش امام راحل است، "جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه زیادتر".

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایان ناپذیر بودن دشمنی استکبار جهانی با ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: 17 هزار شهید ترور کشورمان، از سران و دانشمندان و حتی مردم عادی کوچه و بازار نشان می دهد که نظام سلطه با اصل و اساس انقلاب ملت ما دشمنی دارد و اساس انقلاب ما اسلام ناب محمدی و اصل مترقی ولایت فقیه است.

وی با اشاره به پیشرفتهای فراوان کشورمان، شرایط ایران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی را غیرقابل قیاس دانست و خاطر نشان کرد: امروز در علم هسته‌ای و فناوری موشکی جزء شش کشور برتر دنیا هستیم، در نانو، پزشکی، تولید دارو و سلول‌های بنیادین دستاوردهای شگرفی داشته ایم، جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران در سطوح مختلف بین المللی و اقتدار کشورمان سبب افتخار و مباهات هر ایرانی و حتی مسلمانان جهان است.

حسن بیکی بسیج را از نعمات بزرگ انقلاب اسلامی و نقطه اتکا رهبر و ملت دانست و تصریح کرد: امروز نهاد مقدس بسیج با توجه به توانایی های گسترده خود، یک وظیفه مهم دارد و آن خدمت رسانی به مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه با هدف کاستن از مشکلات مردم است.

محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز در این نشست با اشاره به 48 جلسه و فعالیت شش کار گروه دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، اقتصاد مقاومتی، عمران، زنان و خانواده مجمع بسیج شهرستان دامغان در طول سال 95 اظهار داشت: محله اسلامی، بوستان سلامت، جشنواره های متعدد فرهنگی و ورزشی، اجرای طرح های کاهش آسیب‌های اجتماعی، نشست‌ها و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی، فعالیت‌های تبلیغی و بصیرتی از کارکردهای کار گروه های شش گانه مجمع بسیج شهرستان با همکاری دیگر نهادها است.

وی برگزاری هفت دوره نشست های بصیرتی با حضور اساتید کشوری با موضوعات مختلف در راستای آگاهی بخشی اقشار هجده گانه بسیج شهرستان، اجرای طرح بوستان سلامت در سه نقطه چشمه علی، پارک دانشجو و پارک معلم دامغان با استقبال زائد الوصف مردم در شب های ماه مبارک رمضان، نمایشگاه های محصولات اقتصاد مقاومتی در دامغان و دیگر شهرهای این شهرستان را از جمله شاخص ترین برنامه های نیروی مقاومت بسیج سپاه دامغان در سال 95 برشمرد.

گفتنی است در این نشست آقایان کمال رضیان با 56 رای از مجموع 108 رای به عنوان رییس، ابوالفضل امیراحمدی با 67 رای از مجموع 94 رای ماخوذه به عنوان نایب رییس و مجید منشی زاده با 56 و سید رضا جزء مومنی با 33 رای  از مجموع 150 رای به عنوان بازرسان هیأت رییسه مجمع بسیج سپاه ناحیه دامغان انتخاب شدند./202/977/ب1

ارسال نظرات