۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۴۷۹۹۶۰
قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران:

شناخت و عمل به اسلام از ویژگی های طلاب انقلابی

حجت الاسلام تکیه ای، شناخت و عمل به اسلام را از مهمترین ویژگی های طلاب انقلابی دانست و گفت: اگر طلاب نتوانند این امر مهم را به خوبی انجام دهند، موفقیت و پیشرفت نخواهیم داشت.
تکیه ای

حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری همایش ملی حوزه انقلابی که با حضور مراجع عظام تقلید، علما، مدیران حوزه و جمعی از طلاب سراسر کشور در قم برگزار شد، گفت: شناخت و عمل به اسلام دو وسیله آسمانی برای وصل شدن به ذات احدیت است.

قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: کسانی که اسلام را خوب می شناسند، باید خوب هم این مبانی را به دیگران بشناسانند؛ از طرف دیگر کسانی که خوب به اسلام عمل می کنند، باید دیگران را هم خوب به عمل وا دارند.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون وظیفه نخست را دارند چرا که مستمر با قرآن و عترت در ارتباط هستند و به عنوان شاگردان مکتب امام ادق(ع) و امام محمد باقر(ع) هستند.

حجت الاسلام تکیه ای تأکید کرد: طلاب انقلابی باید آن گونه که اهل بیت(ع) دین مبین اسلام را ترسیم فرموده اند، بفهمند، بشناسند، و آنگونه که هدایت کردند و خودشان الگوی عمل بودند، عمل کنند.

وی با تأکید بر شناخت و شناساندن صحیح اسلام به دیگران تصریح کرد: اگر طلاب نتوانند این امر مهم را به خوبی انجام دهند، هیچ توفیق و وعده ای برای موفقیت و پیشرفت نخواهیم داشت.

قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران یادآور شد: حوزه و روحانیت بیش از پیش در این مسیر حرکت کند و به سرعت خود شتاب بخشد؛ مردم نیز باید در تبعیت از روحانیت به عنوان شاگردان اهل بیت(ع) ممحض و مقید باشند./840/302/ص

ارسال نظرات