۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۹۵۲
عصر امروز؛

وزیر صنعت از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا اراک بازدید کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه رسمی خود در سفر به استان مرکزی با حضور در مجتمع حوزوی خاتم الانبیا(ص) اراک از این مجتمع بازدید کرد.
وزیر صنعت از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا اراک بازدید کرد وزیر صنعت از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا اراک بازدید کرد وزیر صنعت از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا اراک بازدید کرد وزیر صنعت از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا اراک بازدید کرد وزیر صنعت از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا اراک بازدید کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمدرضا نعمت وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه رسمی خود در سفر به استان مرکزی با حضور در مجتمع حوزوی خاتم الانبیا(ص) اراک از این مجتمع بازدید کرد.

در بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا اراک، آیت الله دری نجف آبادی جمعی از مسؤولان ارشد استان مرکزی نعمت زاده را همراهی کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان این بازدید در روند ساخت و تکمیل این پروژه حوزوی قرار گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این برنامه از بخشهای مختلف ساخت و ساز پروژه حوزوی خاتم الانبیای اراک بازدید کرد.

مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا اراک بزرگ‌ترین مجتمع‌های حوزوری در کشور

به گزارش رسا، مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا اراک یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های حوزوری در کشور است که همانند آن در کشور فقط در استان های قم و مشهد وجود دارد.

تکمیل شدن مجتمع بزرگ حوزی خاتم‌الانبیا اراک، افتخاری بزرگ نه تنها برای استان مرکزی بلکه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

گفتنی است، عملیات ساخت مجتمع حوزوی خاتم الانبیا(ص) اراک در زمینی به مساحت 15 هکتار از سال 1391 آغاز شده است که فاز نخست این مجتمع در فضایی به مساحت 24 هزار متر مربع زیربنا و همچنین 48 واحد مسکونی برای اساتید این مجتمع حوزوی با حضور آیت‌الله نوری همدانی به بهره‌برداری رسید.

شایان ذکر است، ساخت و توسعه این حوزه در راستای احیای حوزه علمیه اراک بوده و این مهم در 2 فاز و در زمینی به مساحت 15 هکتار طراحی شده که فاز نخست شامل حوزه علمیه برادران در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع با زیربنای 24 هزار متر مربع و فاز دوم آن منازل اساتید بوده که در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و در 48 واحد تهیه شده است.

به گزارش رسا، بهره برداری از طرح توسعه 2 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان ساوه، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای اراک، افتتاح نخستین مزرعه خورشیدی بخش خصوصی، بازدید از شرکت ایرالکو و نمایشگاه فرش دستباف در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک و حضور در صدا و سیمای استان، از دیگر برنامه های محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یکروزه خود به استان مرکزی بود./202/842/ب1

ارسال نظرات