۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۴۷۹۹۰۳
حجت الاسلام ابوترابی:

گامی جدی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته نشده است

حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: متاسفانه در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی هیچ گامی برداشته نشده و باید در این زمینه اقدام جدی صورت گیرد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید حسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس نهم در یادواره سرداران و فرماندهان شهید شهرستان اسدآباد که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: رهبری، اتحاد و قدرت دفاعی نماد اقتدار نظام اسلامی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سعادت و ذلت هر کشوری به نیروی دفاعی آن کشور وابسته است و اظهارات رییس جمهور آمریکا علیه نظام اسلامی؛ نشان از قدرت ایران در منطقه و جهان است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان این که دانش در پیشرفت کشور اهمیت بسزایی دارد، گفت: تقویت بنیه علمی کشور از مسائل مهم به شمار می رود و جوانان باید بکوشند که خود را در این مسیر به اوج برسانند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار سیاسی ایران را گوشزد می کند و مردم باید با حضور خود این اقتدار را تقویت کنند.

نایب رییس مجلس نهم داشتن علم و دانش را یکی از ارکان قدرت توصیف کرد و ابراز داشت: قدرت یافتن ایران در زمینه مسائل دفاعی و موشکی دلیل بر بالا رفت قدرت دانش و فناوری در کشور است.

وی با اشاره به شیطنت های دشمنان در زمینه اتحاد و انسجام ملی تصریح کرد: دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه ولایت در کشور هستند و مردم نباید اجازه دهند که بین آنها و رهبری فاصله بیافتد.

حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: متاسفانه در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی هیچ گامی برداشته نشده و باید در این زمینه اقدامی جدی صورت گیرد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت توجه به اشتغال جوانان در کشور گفت: استفاده دقیق و صحیح از منابع ملی و استفاده صحیح از صندوق توسعه ملی از راه های درمان اشتغال در جامعه است./979/202/ب1

ارسال نظرات