۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۷۹۹۰۰
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

مسؤولان باید به آرمان های انقلاب وفادار باشند

حجت الاسلام عابدینی گفت: مسوولان برای اینکه خادم این انقلاب باشند باید به آرمان های انقلاب به سبک انقلاب و به ارزش های انقلاب وفادار باشند، مردم در مسیرانقلابی و رهبری ولایت فقیه به خوبی حرکت می‌کنند.
محمد عابدینی

حجت الاسلام محمد عابدینی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به اهمیت نقش حضور مردم در پیروزی انقلاب اسلامی  گفت: اهمیت حضور مردم در صحنه انقلاب، خود پیروزی انقلاب بوده است و نه عامل پیروزی انقلاب، همین که مرجعت دینی، امام راحل توانست مردمی را که مبتلا به دنیا زدگی برای مظاهر دنیا شده بودند، ازاین خواب بالا 2500 ساله بیدار کند، خود پیروزی بود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در ادامه با بیان اینکه انقلاب نه تنها یک رخ داد تاریخی نیست بلکه انقلاب یک ماهیت زنده جاریست ابراز داشت: یعنی انقلاب همین الان به عنوان یک موجود زنده جریان دارد و زنده بودن انقلاب، حیات انقلاب، تداوم انقلاب، همه و همه به صراحت مدیون حضور مردم است.

حجت الاسلام عابدینی با بیان اینکه مردم صدای خودشان را در آن زمان به گوش نظام و مسؤولان می‌رسانند، عنوان کرد: حضور مردم زنده ماندن و تداوم انقلاب را می‌رساند و صرف انگیزه و اراده مردم، برای تغییر وضع نامطلوب جامعه بود.

وی در ادامه افزود: برای اینکه یک جامعه به سعادت برسد عزم به تنهایی کفایت نمی کند، یعنی این انگیزه و اراده باید با عزم توام باشد، با یک رهبری عاقلانه، مدیرانه و برآمده الهامات الهی و معارف دینی این حس تحول خواهی و تحول گرایی باعث می‌شود به یک وضعیت بهتر برسیم.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با بیان اینکه سی و اندی سال است که برخی دشمنان می‌خواهند کودتا کنند، ابراز داشت: دشمنان به دنبال این هستند که انقلاب را به زمین بزنند امام مردم ما هوشیار هستند.

وی اظهار داشت: مسوولان برای اینکه خادم این انقلاب باشند باید به آرمان های انقلاب به سبک انقلاب و به ارزش های انقلاب وفادار باشند، مردم در مسیرانقلابی و رهبری ولایت فقیه به خوبی حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام عابدینی در پایان گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال و استقرار نظام و رهبری دینی و ارتقا زندگی معیشتی مردم در همه ابعاد بوده است و این علی رغم سم پاشی های بیگانگان است که مردم لمس می کنند و از نظر معیشتی و اقتصادی در زندگی‌ها مشاهده می‌شود./955/303/ب1

ارسال نظرات