۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۷۹۸۸۸
فرمانده سپاه استان تهران؛

دشمن به دنبال تغییر و تحریف در آرمان های انقلاب است

فرمانده سپاه سيدالشهدا(ع) با اذعان به اينكه دشمن با آنچه حاصل تفکر امام(ره) و اصول انقلاب است، مشکل دارد، گفت: اين مشكل با مذاکره حل نمی شود؛ مگر اينكه ما عقب گرد داشته باشیم، آنها هیچ گاه رفتن به جلو را از ما نمی پذیرند و می خواهند كه ما کدخدایی آنها را بپذیریم.
علي نصيري سپاه قرچك

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در تهران، سردار علی نصیری فرمانده سپاه استان تهران ظهر امروز در جمع بسيجيان شهرستان قرچك ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با بيان اينكه اين انقلاب اتفاق ساده اي نبود، گفت: امام(ره) انقلابی را به نتیجه رساند که منشأ برکات زیادی بود و هم دستاوردهای زیادی را در بر داشت.

وي ادامه داد: انقلاب ما در مساله تفکر، برگرفته از شریعت اسلامی بود كه پيامبر ما هم همین مسیر را رفتند و امروز نتیجه تبعيت از راه رسول الله را می بینیم كه انقلاب امام(ره) چه تحولی را به بار آورد.

فرمانده سپاه سيدالشهدا(ع) با يادآوري اينكه سالیان سال است که تهدیدات دشمن را می بینید، افزود: اگر هر کشور دیگری مقابل آن هجمه ها بود، شكست مي خورد، مانند انقلاب مصر که پیروز شد اما پايدار نماند.

وي با بيان اينكه دشمن چرا نتوانست بر انقلاب اسلامي ما چيره شود، اظهار داشت: اين انقلاب بر اساس یک تفکر درست و اسلامي و با رهبری بی نظیر در گذشته و حال شكل گرفته است.

نصيري با اظهار اينكه اين انقلاب باعث یک تحول قوي در خون مردم شد، ادامه داد: اگر یک کوتاهی هایی هم در انقلاب ديده مي‌شود به خاطر کج سلیقگی های عده ای است که تفکر امام(ره) را نمی فهمند.

وي با بيان اينكه امروز انقلاب ما از مرزها خارج شده است، گفت: به اذعان کارشناسان سياسي نفوذ انقلاب اسلامي از عراق تا مدیترانه را در بر گرفته است.

نصيري تصريح كرد: دشمن در طرح خاورمیانه جدید، در افغانستان، عراق و سوریه شکست خورده است.

وي با اظهار اينكه ترامپ می خواهد با حفظ برجام تحریم های زیادی را اعمال کند، بيان كرد: در برجام قرار بود چیزهایی نصيب ما شود كه تاكنون حاصل نشده است.

فرمانده سپاه سيدالشهدا(ع) با اذعان به اينكه دشمن با آنچه حاصل تفکر امام(ره) و اصول انقلاب است، مشکل دارد، ابراز كرد: اين مشكل با مذاکره حل نمی شود؛ مگر اينكه ما عقب گرد داشته باشیم، آنها هیچ گاه رفتن به جلو را از ما نمی پذیرند و می خواهند كه ما  کدخدایی آنها را بپذیریم.

وي مقاومت و ايثارگري شهدای مدافع حرم را باعث موفقيت در عراق دانست و افزود: مردم زیر بمباران ماندند اما محکم و انقلابي ایستادند تا پيروز شدند.

نصيري با بيان اينكه امروز خاری را در چهره غربي ها مي بينيم، اضافه كرد: اگر با تأسی از فرامین امام(ره) مسیر را ادامه دهیم، موفقيت ها ادامه دار خواهد بود.

وي در پايان با توصيه به اينكه باید بر اصول و مقابل دشمن ایستاد و کوتاه نیامد، تأكيد كرد: هرجا محکم ایستادگي كرديم، پیشرفت را ديديم، امروز در اقتصاد هم اینگونه است اگر از درون خود را محکم كنيم، موفق خواهيم شد./804/202/ب1

 

ارسال نظرات