۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۴۷۹۸۴۳
آیت الله مدرسی یزدی در گفت وگو با رسا:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناکام می‌گذارند

عضو فقهای شورای نگهبان از مردم خواست در برابر اسلام، قرآن، تشیع و نظام برآمده از اسلام احساس مسؤولیت کنند و با حضوری که در امثال 22 بهمن پیدا می کنند دشمن را ناکام بگذارند.
آیت الله مدرسی یزدی آیت الله مدرسی یزدی

آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در این شرایطی که با بالندگی و پیشرفت همه جانبه نظام اسلامی دشمنان نیز دست به کار مقابله شدند و هر روز بر فشارها و توطئه های خود می افزایند ملت و مردم شریف ایران برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی باید هوشیاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: مردم باید هوشیار بوده و حضور بیشتری در صحنه داشته باشند، چنانچه تا کنون با حضور مردم و با توکل بر خداوند متعال و رهبری های امام راحل و رهبر معظم انقلاب توطئه ها خنثی شده و از حالا به بعد هم در برابر  توطئه های جدید مردم ایستادگی خواهند کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که ملت ایران باید با صفوف فشرده در برابر دشمنان دور و نزدیک مقاومت کنند، اظهار داشت: مردم می توانند توطئه های دشمن را با وحدت و ایمان به خدا، نقش برآب کنند.

وی با اشاره به پیام های حضور ملت ایران برای دوستان و دشمنان ادامه داد: خوشبختانه دوستان ما آگاه هستند و می دانند اما به دوستان و ملت ایران را سفارش می کنم که در همه جا در برابر اسلام، قرآن، تشیع و نظام برآمده از اسلام احساس مسؤولیت کنند و با حضوری که در امثال 22 بهمن پیدا می کنند دشمن را ناکام بگذارند و دوستان را شاد کنند.

آیت الله مدرسی یزدی خطاب به دشمنان و معاندان نظام اسلامی ابراز داشت: انسجام ملت آنچنان بوده که شما تا کنون نتوانسته اید به اهداف پلید خود برسید و از این به بعد هم این چنین است، هرچه شما بر توطئه های خود بیفزایید ملت منسجم تر شده و آگاه تر می شود و پشتیبانی او از نظام و رهبری بیشتر خواهد شد./1323/302/ص

ارسال نظرات