۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۴۷۹۸۳۳
مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین:

مهم‌ترین عامل پیشرفت انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه است

حجت الاسلام معبودی با بیان این که مهم‌ترین عامل پیشرفت انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه است، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید بر شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا است.
حجت الاسلام علی معبودی

حجت الاسلام علی معبودی، مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ‌گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به تأثیر مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: از مهم‌ترین دلایلی که سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد حضور پرشور مردم همیشه حاضر در صحنه‌ها است.

حجت الاسلام معبودی ابراز کرد: حضور پرشور مردم در صحنه‌ها در طول تاریخ ثابت شده است و خود نشانگر علاقه زیادی است که مردم به حفظ و پایداری این انقلاب دارند.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: اگر مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور کمرنگ و بی‌تأثیر داشته باشند نشان دهنده از بین رفتن وحدت و اتحاد میان مردم جامعه است و همین امر سبب سوء استفاده دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

راهپیمایی 22 بهمن موجب سرنگونی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خواهد شد

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره نیرنگ‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمنان همیشه به‌ دنبال صدمه رساندن به پایه و اساس انقلاب اسلامی هستند و حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب تأکید بر شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توکل بر خدا و عنایات حضرت ولی عصر(عج) مردم ما با حضور آگاهانه خود این وحدت و همدلی را به گوش همه‌ جهانیان و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی می‌رساندند.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: وحدت و همدلی میان مردم جامعه برای حفظ انقلاب و آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی است و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به اقتدار جمهوری اسلامی می‌افزاید.

وی اضافه کرد: هر چه حضور مردم در صحنه ها بیشتر باشد انقلاب اسلامی پر شاخ و برگ‌تر خواهد شد.

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اهمیت نقش روحانیان در پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: روحانیان رهبران این انقلاب هستند و در رأس آن رهبری امام خمینی(ره) قرار داشته است.

وی در پایان گفت: حضور مردم و مسؤولان در راهپیمایی 22 بهمن از مهم‌ترین نشانه‌های بیعت مجدد با آرمانهای امام خمینی(ره) و انقلاب است، وقتی مردم و مسؤولان دوش به دوش هم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند نشانگر همدلی بین مردم و مسؤولان است./853/303/ب2

ارسال نظرات