۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۷۹۸۲۵
وزیر دادگستری:‌

سخنان ترامپ اعتراف به دستاوردهای بزرگ انقلاب است

وزیر دادگستری گفت:‌ سخنان ترامپ رییس‌جمهوری آمریکا در آغاز تصدی این مسؤولیت درباره ایران اذعان مقام‌های ایالات‌متحده به دستاوردهای بزرگ انقلاب است.
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون گفت:‌ حساسیتی که رئیس‌جمهوری فعلی و رؤسای جمهور گذشته آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران دارند، حاکی از آن است که دستاوردهای انقلاب از ابتدای پیروزی چشمگیر بوده است.

وی در ادامه افزود:‌ این موضوع نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگ و عظیمی داشته و در مسیر مبارزه با جریان استکبار گام‌های خوبی برداشته است و جبهه استکبار از این دستاوردها به خشم آمده است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی اظهار داشت:‌ اگر امروز دوستان ایران اسلامی همچنان به دوستی خود با ملت ایران وفادار هستند و دشمنان به دشمنی خود می‌افزایند، معلوم می‌شود که انقلاب راه خود را به‌خوبی و با استحکام طی کرده است.

وی تصریح کرد:‌ اگر انقلاب از اهداف خود منحرف و دور شده و دستاوردهای آن کم بود، نه دوستان به آن دل می‌بستند و نه نیاز بود دشمنان این میزان کینه‌ورزی و خصومت داشته باشند.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد:‌ امروز مردم ایران به آینده کشور امیدوار هستند چراکه دریافته‌اند انقلاب اسلامی، زندگی مردم و جایگاه کشور در داخل و خارج کشور را ارتقا داده است.

وی بیان داشت:‌ امروز انتظارات مردم از خادمان خود زیاد است و باید توجه داشت که انتظارات از کسی است که توانایی دارد و می‌تواند پاسخگو باشد.

حجت‌الاسلام پورمحمدی اظهار کرد: امروز مشکلات زیادی فراروی کشور است اما در همین حال، اقدام‌های صورت گرفته در شرایط تحریم و فشارهای خارجی گسترده بوده است.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم بیان کرد:‌ مقام معظم رهبری بارها تأکید کرده‌اند که کارهایی که می‌شود به مردم گفته شود تا امیدواری آن‌ها تقویت شود.

وی با اشاره به محدودیت منابع دولتی ادامه داد:‌ در صورت فعال شدن منابع،‌ استعدادها، نوآوری و خلاقیت‌های مردمی، شاهد شتاب بخشی بیشتر به توسعه کشور خواهیم بود.

وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی شهرستان کازرون تصریح کرد: با فعال‌سازی ظرفیت‌های این شهرستان در مسیر تولید ثروت و بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی می‌توان شاهد تحول این شهرستان در آینده بود.

وی در پایان گفت:‌ اگر از خانه‌ها و کارگاه‌های کوچک شغل و درآمد ایجاد شود بسیار ارزشمند است، اشتغال‌زایی به کارخانه و بزرگی واحد تولیدی نیست، بلکه میزان اشتغال ایجادشده مهم است./202/919/ب1

ارسال نظرات