۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۷۹۸۱۴
مسؤول ستاد اقامه نماز استان قزوین:

حوزه علمیه سکان هدایت و روشنگری انقلاب است

حجت الاسلام موسوی سکان هدایت و روشنگری مساجد را حوزه علمیه دانست و گفت: انقلاب ما از مساجد و تکایا شکل گرفت و روحانیت در این مسیر نقش بی بدیلی داشته و دارد.
حجت الاسلام سید قریش موسوی

حجت الاسلام سید قریش موسوی، مسؤول ستاد اقامه نماز استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره زنده نگه داشتن آرمانهای انقلاب، گفت: این انقلاب برای دیگر انقلاب هایی که امروزه در کشورهای دیگر رخ می‌دهد، الگو است.

وی در ادامه افزود: انقلاب ما با حضور مردم و زیر سایه ولایت فقیه بوده و هست، این مردم در تمامی صحنه‌ها حضور داشته‌اند که امروز می توانند این انقلاب را حفظ کنند.

این استاد حوزه علمیه نتیجه این انقلاب  را وحدت و همدلی دانست و ابراز داشت: اگر مردم همدل و هم صدا در صحنه ها حضور پیدا کنند، هیچ دشمنی جرأت به خود نمی‌دهد به این نظام و انقلاب لطمه ای وارد کند.

وی با بیان این‌که امروزه دشمنان ما چه داخلی و چه خارجی در پی صدمه به پیکر این نظام و مردم هستند، تصریح کرد: مردم با حضور خود که نشان دهنده اتحاد و وحدت و یکپارچگی است در عرصه های مختلف  حضور پیدا می‌کنند که خود نشانگر علاقه مردم نسبت به انقلاب و امام شهداست.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: 22 بهمن یکی از روزهای خاصی است که ملت ما برای دستیابی به یک نظام اسلامی زحمات زیادی کشیدند تا به هدف و آرمان بزرگ خود دست پیدا کنند.

مسؤول ستاد اقامه نماز قزوین با اشاره به ویژگی‌های خاص راهپیمایی 22 بهمن امسال عنوان کرد: ویژگی خاص راهپیمایی امسال این است که این حماسه عظیم و پرشور به نماز جمعه یعنی معیادگاه مسلمین ختم می شود.  

راهپیمایی 22 بهمن نشانه عشق مردم به انقلاب است

این کارشناس مذهبی ابراز داشت: مردم هنوز که هنوز است پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی با حضور خود در عرصه های مختلف علاقه و عشق خود به این انقلاب و نظام اسلامی را به همه جهانیان و دشمنان این نظام و انقلاب ثابت کردند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مردم ما همیشه تا آخرین قطره خونشان در صحنه ها حضور دارند، اظهار کرد: نقش اساسی مساجد در پیدایش انقلاب با هدایت و هدایتگری روحانیان و در رأس حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

وی در ادامه افزود: امروزه ما شاهد این هدایتگری در مساجد هستیم، مردم به مساجد به عنوان یک پایگاه هدایتگری و روشنگری نگاه می‌کنند و این دو بال تفکیک نشدنی است.

این استاد حوزه علمیه سکان هدایت و روشنگری مساجد را حوزه علمیه دانست و گفت: انقلاب ما از مساجد و تکایا شکل گرفت و روحانیت در این مسیر نقش بی بدیلی  داشته و دارد.

مسؤول ستاد اقامه نماز استان قزوین با بیان اینکه روحانیت نقش پیغمبر بودن است، ابراز داشت: این شمعی است که روحانیت روشن می‌کنند تا مردم راه را پیدا کنند.

دولتمردان صادقانه عمل کنند

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دولتمردان ما باید سعی کنند صادقانه عمل کنند، اظهار کرد: خود این امر به باورهای مردم می‌افزاید و ما امروزه در جامعه به نشاط و امیدواری نیاز دازیم، هر چه صادقانه‌تر با مردم رفتار شود، مردم با نشاط و امیدواری بیشتری در صحنه ها و پشت سر دولت نظام خواهند بود.

این کارشناس حوزوی در پایان گفت: راهپیمایی 22 بهمن یکی از صحنه هایی است که دولت و مردم، همدل و همصدا، دوشادوش هم، قدم به عرصه گذاشته و وحدت و همدلی بین مردم و دولت را به تصویر می‌کشند./955/303ب2

ارسال نظرات