۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۴۷۹۷۹۱
آیت الله علما:

راه شهدا باید در جامعه تداوم یابد

آیت الله علما با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با جانفشانی شهدا به ثمر نشست، گفت: باید منش شهدا برای مردم تشریح شده و اهداف آنها که منطبق با اهداف انقلاب است روز به روز بیشتر محقق شود.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در دیدار مره صدق نماینده جامعه کلیمیان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از کلیمیان استان ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران با جانفشانی شهدا به ثمر نشست و اکنون وظیفه ما تحقق راه و رسم شهدا است.

آیت الله علما تأکید کرد: باید منش شهدا برای مردم تشریح شده و اهداف شهدا که منطبق با اهداف انقلاب است روز به روز بیشتر محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: قدرت و صلابت امروز ملت ایران و نظام مرهون جانفشانی و ایثارگری شهدا است و همانگونه که آنها در راه تحقق انقلاب جانفشانی کردند ما نیز باید در راه تداوم این آرمان ها تا پای جان ایستادگی کنیم.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با گذشت زمان و مشاهده مقبولیت نظام در میان مردم روز به روز بیشتر از اقتدار و صلابت نظام وحشت دارند.

وی در پایان عنوان داشت: باید همگی یک دل و یک صدا در راه پاسداشت ارزشهای انقلابی گام برداشته و میهن خود را از نفوذ دشمنان حفظ کنیم.

گفتنی است در این مراسم دکتر مره صدق از حمایتهای آیت الله علما از جامعه کلیمیان استان قدردانی کرد./202/857/ب1

ارسال نظرات