۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۷۹۷۷۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه امام کاظم:

امنیت کشور با حضور مردم گره خورده است

حجت الاسلام موسوی نسب حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان دهنده علاقه مرم به نظام اسلامی دانست و گفت: حضور در صحنه از راه های نشان دادن تقاضاها و نیازهای جامعه است.
راهپیمایی 22 بهمن

حجت الاسلام سیدعلی موسوی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در زمینه مبانی و مؤلفه های قدرت نظام اسلامی بیان داشت: اقتدار و امنیت ملی از مؤلفه های قدرت نظام اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شده و تا امروزه به واسطه فعالیت های رهبر معظم انقلاب و مسؤولان ادامه داشته است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه امام کاظم(ع) اضافه کرد: وحدت برای ایجاد اقتدار، یک امر ضروری است و این وحدت است که توانست رژیم شاهنشاهی را نابود سازد؛ امروزه نیز همه مردم و مسؤولان نظام با همدلی در مقابل استکبار ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که نقش مردم در نظام های اجتماعی بسیار مهم است، گفت: در ایران اسلامی نیز ثابت شده است حضور حداکثری مردم در صحنه اعم از سیاسی، فرهنگی و اجتماعی همانند انتخابات و راهپیمایی ها بیشترین نفش را ایفا می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور در صحنه از راه های نشان دادن تقاضاها و نیازهای جامعه است و راهپیمایی 22 بهمن نیز نشان دهنده علاقه مندی مردم به نظام و جمهوری اسلامی است که بحمدلله مردم همه ساله به خوبی آن را نشان داده اند./1324/ت302/ج

ارسال نظرات