۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۷۹۷۶۹
رییس مجمع نمایندگان طلاب:

انقلاب اسلامی منهای مردم انقلاب نیست

حجت الاسلام حسینی نژاد راهپیمایی را نشان دهنده قدرت نظام اسلامی دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن رفراندوم نظام محسوب می شود.
حجت الاسلام حسینی نژاد

حجت الاسلام حسینی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، استقلال را از مؤلفه های قدرت نظام اسلامی دانست و اظهارداشت: استقلال شامل موارد قضایی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی است که نظام اسلامی تمامی این موارد را به دست آورده است و امروزه نیز نباید به کشورهای بیگانه اجازه دخالت در مسائل سیاسی و امنیتی داده شود.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه ادامه داد: از مهم ترین شاخصه های مورد پیگیری نظام اسلامی خود کفایی سیاسی و فرهنگی است؛ مسؤولان اجازه به بازی گرفتن فرهنگ جوانان در شبکه های مجازی را ندهند و مراکز آموزشی و فرهنگی نیز نباید خلأهایی را برای سوء استفاده دیگران ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: کنترل فرهنگی با حفظ آزادی ضروری است که متأسفانه در این زمینه خلأهای فراوانی وجود دارد و دلیل آن نیز عدم اهتمام دستگاه ها و نهادهای فرهنگی است.

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر این که انقلاب اسلامی منهای مردم انقلاب نیست، گفت: در انقلاب اسلامی مردم در کنار تمامی مسائل و صحنه ها حضور دارند و مسؤولان و دست اندرکاران نیز باید با استفاده از حضور مردم در راهپیمایی ها سیاست های نظام را معرفی کنند.

وی ادامه داد: راهپیمایی22 بهمن قدرت مردمی نظام اسلامی را نشان می دهد و حضور مردم رفراندوم نظام محسوب می شود و شعارهایی را که مطرح می کنند نشان دهنده اعتقاد آنها است به عنوان مثال با شعار مرگ بر آمریکا بیان می کنند سیاست غرب و آمریکا مورد قبول آنها نیست./1324/ت302/ج

ارسال نظرات