۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۴۷۹۷۰۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

رسانه ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف دارند

مدیر کل تبلیغات اسلانی استان اردبیل با تأکید بر لزوم توجه رسانه ها به آگاه سازی و شفاف سازی اذهان عمومی، گفت: امروز خبرنگاران و رسانه ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ دینی و انقلابی و به ویژه مسأله حجاب و عفاف در جامعه بر عهده دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، شامگاه چهارشنبه در همایش ارتباط حجاب و عفاف با رسانه و تجلیل از خبرنگاران حوزه حجاب و عفاف در سالن بسیج رسانه اردبیل، نقش رسانه‌ها و خبرنگاران را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: امروز خبرنگاران نقش مهمی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بر عهده دارند.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ دینی به ویژه حجاب و عفاف در فضای مجازی، افزود: امروز علاوه بر توجه به آسیب ها و مشکلات فضای مجازی در جامعه باید به مساله ترویج مباحث دینی و فرهنگی و مساله مهم حجاب و عفاف در فضای مجازی نیز توجه شود.

حجت الاسلام ستوده تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در تبلیغ، اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی اذهان و افکار عمومی دارند و باید این رسانه‌ها با عدالت‌محوری و نوشتن حقایق جامعه را آگاه کنند و این رسالتی بزرگ برای خبرنگاران و رسانه‌ها است.

وی بیان کرد: ما باید با انقلابی ماندن و ادامه راه شهیدان والامقام، کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم و نیاز است در این زمینه همگان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را دوچندان کنیم.

حجت الاسلام ستوده در ادامه با اشاره به سیاست‌های جدید و غلط رییس جمهور آمریکا در مورد جلوگیری از ورود اتباع 7 کشور از جمله ایران، اظهار داشت: این در حالی است که کشور آمریکا عربستان را جزو این کشورها قرار نداده و رییس جمهور وقت آمریکا بدون توجه به قوانین بین‌المللی این سیاست را وضع کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای آتش‌نشان و نیز گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با اتحاد و انسجام ملت ایران به وجود آمده و همین اتحاد و انسجام دستاوردهای بسیاری را به همراه داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با دعوت از اقشار مختلف مردم و به خصوص اصحاب رسانه استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و انعکاس حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، گفت: بار دیگر مردم ولایتمدار استان اردبیل در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه حضوری باشکوه خواهند داشت و با وحدت و همدلی تمام نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند./937/202/ب2

ارسال نظرات