۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۴۷۹۷۰۰

مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 117 منطقه از استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: به یقین مردم شریف بام ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، افتخار دیگری از وحدت حول محور ولایت فقیه را رقم خواهند زد.
مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در چهارمحال و بختیاری

علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به تأثیرات دشمن شکن حضور حماسی مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: به فضل الهی مردم شریف بام ایران با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهند زد.

وی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 117 منطقه از استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: اقلام تبلیغاتی ویژه راهپیمایی به سراسر استان ارسال شده است که امیدواریم بر شکوه و عظمت این حضور به ‌یاد ماندنی بیافزاید.

گرجی با اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه‌ جمعه جاری در شهرکرد، ساعت 10 صبح از میدان انقلاب به سمت میدان 12 محرم و در ادامه چهار راه بازار و میدان امامزادگان دوخاتون(س) برگزار خواهد شد.

وی با اعلام مسیرهای سایر مناطق شهرستان شهرکرد ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در شهر سورشجان  از مقابل بانک ملی به سمت گلزار مطهر شهدا، در هفشجان از مقابل مسجد جامع به سمت میدان امام خمینی(ره)، در طاقانک از چهارراه ولی‌عصر (عج) به سمت گلزار مطهر شهدا، در کیان  از میدان معلم به سمت گلزار مطهر شهدا، در نافچ از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار مطهر شهدا، در سودجان از مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت گلزار مطهر شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به مسیرهای راهپیمایی شهرستان لردگان نیز اشاره و تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در شهر لردگان از چهارراه قدس به سمت مصلای اولی ‌الامر، آلونی از میدان امام حسین(ع) به سمت دبیرستان ارشاد، مال خلیفه از سه راهی آموزش و پرورش به سمت گلزار مطهر شهدا، منچ  از گلزار مطهر شهدا به سمت دبیرستان شبانه روزی شهید بهشتی و رودشت  از چهارراه معلم به سمت سالن ورزشی شهدا اجرا خواهد شد.

این مقام مسؤول در ادامه به تشریح مسیرهای شهرستان بروجن پرداخت و گفت: این مراسم در شهرستان بروجن از میدان آزادی به سمت گلزار مطهر شهدا، در بلداجی از میدان انقلاب به سمت گلزار مطهر شهدا، گندمان از میدان شهداء به سمت گلزار مطهر شهدا، فرادنبه از مقابل شهرداری به سمت مسجد جامع شهید بهشتی، سفید دشت از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهدا، در نقنه  از میدان امام خمینی(ره) به سمت امامزاده میرحیدرشاه (ع) صورت می‌گیرد.

گرجی خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در شهر اردل از ابتدای بلوار شهدا به سمت گلزار مطهر شهدا، میانکوه سرخون از سرچشمه به سمت گلزار مطهر شهدا، دشتک از مقابل پایگاه مقاومت بسیج شهید حبیبی به سمت مسجد امام حسین(ع)، کاج از مقابل مسجد امام حسین(ع) به سمت گلزار مطهر شهدا اجرا خواهد شد.

وی همچنین به مسیرهای راهپیمایی در شهرستان فارسان اشاره کرد و بیان داشت:  این مراسم در شهر فارسان از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان 22 بهمن، جونقان از مقابل مسجدالنبی(ص) به سمت مسجد زینب کبری(س)، باباحیدر از میدان نیایش به سمت گلزار مطهر شهدا، پردنجان از مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت گلزار مطهر شهدا، چلیچه از مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت امامزاده سیّد سعید(ع)، گوجان از مقابل دبیرستان مهدیه به سمت گلزار مطهر شهداء برگزار می‌شود.

رییس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن ماه در سه منطقه شهری شهرستان کوهرنگ برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم در شهر چلگرد از مقابل مسجد جامع به سمت سه راهی فرمانداری، صمصامی  از مقابل بخشداری به سمت روستای بهمن آباد و بازفت از مقابل بخشداری به سمت روستای چم قلعه برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول به تشریح مسیرهای پنجگانه شهرستان کیار به مرکزیت شلمزار پرداخت و گفت: راهپیمایی 22 بهمن ماه در شلمزار از مقابل مسجد ابوالفضل العباس(ع) به سمت مسجد امام حسین(ع)، ناغان از میدان نماز به سمت دبیرستان دخترانه نرجس، گهرو  از مقابل مسجد جامع به سمت مسجد علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، دستناء از چهارراه فارابی به سمت حسینیه صاحب‌الزّمان(عج) و دزک از مقابل مسجد امام حسین(ع) به سمت گلزار مطهر شهدا اجرا می‌شود.

گرجی خاطرنشان کرد: این مراسم در شهر بن از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهدا، وردنجان از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهدا، یانچشمه از مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت گلزار مطهر شهدا برگزار می‌شود.

وی در پایان به تشریح مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان سامان اشاره کرد و افزود: در سامان  از میدان بسیج به سمت حسینیه صاحب الزّمان(عج) و در زاینده رود هوره از مقابل بانک کشاورزی به سمت گلزار مطهر شهدا برگزار می‌شود./9457/302/ب2

ارسال نظرات