۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۴۷۹۶۸۹
حجت الاسلام ابراهیم زاده مطرح کرد؛

لزوم تقویت و حمایت از معروف ها در جامعه

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید به قضیه امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه ای شود، گفت: برای اینکه بتوانیم ریشه منکرات را بسوزانیم باید معروف ها را در جامعه تقویت و حمایت کرد.
امربه معروف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی شامگاه چهارشنبه در شورای استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، اظهار داشت: تورهای گردشگری که در استان مطرح است مانند بدحجابی سال های گذشته است.

وی با بیان اینکه باید به قضیه امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه ای شود، گفت: برای اینکه بتوانیم ریشه منکرات را بسوزانیم باید معروف ها را در جامعه تقویت و حمایت کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه با تقویت معروف ها منکرات نیز به صورت خود به خود از بین می رود، افزود: برای اینکه جوانان در فضای مجازی نباشند لازم است فضاهای ورزشی و فرهنگی در سطح شهر رایگان خدمات بدهند تا این جوانان انگیزه بیشتری برای فعالیت در فضاهای ورزشی پیدا کنند.

حجت الاسلام ابراهیم زاده ایام دهه فجر را یکی از بزرگترین معروف ها دانست و تصریح کرد: یکی از دردهای بزرگ ما این است که متأسفانه دولت و دستگاه های اجرایی برای برگزاری جشن های مناسبتی دهه فجر یک ریال کمک نکردند که این جای تأسف دارد.

وی ادامه داد: دولت ها موظف هستند در ایام دهه فجر به دستگاه های اجرایی کمک کنند، با برگزاری جشن ها در این ایام مردم و آحاد جامعه امیدوارتر می شوند و سبب آگاهی بیشتر مردم می شود.

سردار مجید شجاع، فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای ایجاد رونق اقتصادی در خراسان جنوبی استفاده شود.

سردار شجاع تصریح کرد: تورهای گردشگری در استان می توانند اقتصادی خوبی را ایجاد کنند و باید شرایط لازم برای وجود این تورها در استان فراهم شود./880/202/ب2

ارسال نظرات