۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۴۷۹۶۸۰
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

موافق ائتلاف نیروهای انقلابی هستم

میر سلیم با تأکید بر این که نباید در انتخابات آینده فضای دو قطبی ایجاد شود، اظهار داشت: اگر قرار باشد در میان نیروهای انقلابی ائتلافی بر قرار شود ما موافق هستیم؛ ولی باید جلو تند روی‌ها گرفته شود.
میرسلیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مصطفی میرسلیم، رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، در جمع مردم منطقه پردیسان قم و در مسجد خاتم الانبیاء، داشتن رهبری همچون امام خمینی(ره) را عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: بعد از انقلاب هم اصل 4 قانون اساسی مهمترین عامل تداوم انقلاب بوده است.

وی با بیان این که با وجود اصل ولایت فقیه هیچ نگرانی نسبت به آینده انقلاب نداریم، افزود: چیزی که دشمنان را به زانو درآوردهاست ولایت فقیه است و هر نقشه ای که دشمنان می کشند برای از بین بردن ولایت فقیه و جدا کردن مردم از این اصل اساسی است.

میرسلیم با اشاره به فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حرمت استفاده از سلاح هسته ای، ابراز داشت: این فتوا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هرگز به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود.

وی به دسیسه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: کشوری که از سلاح هسته ای علیه مردم استفاده کرده است و بزرگترین فروشنده سلاح در جهان است نمی تواند حافظ صلح و امنیت جهان باشد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که صداقت با مردم تنها راه خنثی کردن دسیسه دشمنان خارجی و ایادی آنها در داخل است، گفت: اگر ما صداقت داشته باشیم دست خدا هم پشت ما خواهد بود و نمونه این یاری خدا را ما در ماجرای صحرای طبس شاهد بودیم.

وی مدیریت دانش بنیان و عدالت محور را لازمه پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: این که ما ولایت و مدیریت یک فقیه و عالم را پذیرفته ایم نشانه اهمیت علم و دانش در ایران است و از طرف دیگر مدیریت باید همراه با عدالت باشد زیرا اگر پیشرفت صورت پذیرد و عدالت نباشد شاهد اختلاف طبقاتی و بی ثباتی جامعه می شود.

میرسلیم به اهمیت مبارزه با فساد در دولت اشاره کرد و گفت: دولت نباید در برابر فساد های اخلاقی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بی توجه باشد و همانطور که رهبر انقلاب بر مبارزه با فساد تأکید دارند نیروهای اجرایی هم باید تمام تلاش خود را در این جهت انجام دهند.

وی با بیان این که قوه مجریه سیاست گذار نیست، اظهار داشت: دولت باید سیاست های ابلاغی را اجرا کند نه این که سیاست گذاری کند و بی توجه به سیاست های کلی نظام باشد.

جلو تند روی ها در جبهه انقلاب گرفته شود

میر سلیم همچنین در بخش پرسش و پاسخ با تأکید بر این که نباید در انتخابات آینده فضای دو قطبی ایجاد شود، اظهار داشت: اگر قرار باشد در میان نیروهای انقلابی ائتلافی بر قرار شود ما موافق هستیم؛ ولی باید جلو تند روی ها گرفته شود.

وی یادآور شد: دولت یازدهم با دل خوش کردن به مذاکرات هسته ای اگر چه توانست در افکار عمومی جهان حقانیت ایران را ثابت کند؛ ولی فرصت های زیادی را برای بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم از دست داده است و از این رو کارنامه قابل دفاعی ندارد.

وی تصریح کرد: اگر می خواهید وضعیت کشو ربهبود یابد کسی را انتخاب کنید که حرف رهبر معظم انقلاب را قبول داشته باشد و به آن عمل کند./843/202/ص

ارسال نظرات