۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۴۷۹۶۵۶
نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان:

استکبارستیزی یکی از اصلی ترین آرمان های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) زنجان با اشاره به شعار استکبار ستیزی در ابتدای انقلاب، گفت: وقتی به شعارهای انقلاب اسلامی خویش نظاره کرده و به شعارهای اولیه آن نگاه می کنیم، می بینیم که استکبارستیزی از ابتدا تاکنون یکی از اصلی ترین شعارهای آن بوده و هست و تا آخر نیز خواهد بود.
حجت الاسلام متین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام علی متین، نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) زنجان، امروز در همایش بزرگ روحانیان ایثارگر زنجان، با اشاره به انقلاب های جهانی در قرون اخیر، گفت: یکی از تقسیم بندی هایی که در مورد انقلاب های جهانی قرون اخیر وجود دارد این است که یکی داخلی و محدود بوده و دیگری انقلاب مادر و دارای بار معنایی و محتوایی بالا است که از مرز کشورها نیز فراتر می رود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: انقلاب های مادر در مرحله نهایی آن، پیروهایی در کشورهای دیگر نیز پیدا کرده و الگوگیری هایی از آن شده که از جمله آن می توان به انقلاب کبیر و انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به میزان پایبندی انقلاب های مادر به پیام های اولیه خود، تصریح کرد: موضوع دیگری که در خور بررسی است، این است که آیا انقلاب های جهانی یا همان انقلاب های مادر؛ کدام یک از آنها توانسته پیام اولیه خود را حفظ کرده و پیروانی نیز داشته باشد؟.

حجت الاسلام متین در ادامه با انتقاد از نتایج انقلاب کبیر فرانسه در جامعه کنونی این کشور، اظهار داشت: انقلاب کبیر فرانسه که از آن به عنوان انقلاب مادر یاد می شود، یکی از شعارها و خواست های آن آزادی بود؛ اما آیا امروز کسی می تواند با توجه به ممنوعیت صحبت در مورد هولوکاست و عدم آزادی در استفاده از حجاب در فرانسه، ادعا کند که این انقلاب به اصلی ترین آرمان خود پایبند بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) زنجان در ادامه با اشاره به شعار استکبارستیزی در ابتدای انقلاب، افزود: وقتی به شعارهای انقلاب اسلامی خویش نظاره کرده و به شعارهای اولیه آن نگاه می کنیم، می بینیم که استکبارستیزی از ابتدا تاکنون یکی از اصلی ترین شعارهای آن بوده و هست و تا آخر نیز خواهد بود.

وی در ادامه با انتقاد از برخی روحانیان که نسبت به انقلاب اسلامی اظهار بی تفاوتی می کنند، تأکید کرد: این برای یک روحانی اصلا قابل قبول نیست که در کنار او از جدایی دین و سیاست از هم صحبت شود اما وی زبان باز نکرده و اعتراضی نکند؛ پس اگر می خواهیم انقلاب بماند باید ما نیز انقلابی بمانیم.

این مقام مسؤول در پایان ولایت فقیه را عامل ثبوت این انقلاب دانست و گفت: علت باقی بودن این انقلاب مبتنی بودن آن بر ولایت فقیه است و به همین دلیل دشمنان چهار نعل می تازند تا بتوانند ولایت فقیه را زمین بزنند که به گفته خودشان این امر، مساوی با نابودی نظام جمهوری اسلامی است که البته هرگز اتفاق نخواهد افتاد./949/202/ب2

ارسال نظرات