۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۴۷۹۶۵۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

مدیریت صحنه ای روحانیت در جامعه نباید کم رنگ شود

مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به لزوم حضور همیشگی روحانیت بصیر در صحنه، گفت: آرمان های امام (ره)، آرمان های بلند و بالایی است که باید در طولانی مدت منتظر نتیجه آن بود؛ و این نیز مدیریت صحنه ای روحانیت را می طلبد که نباید کم رنگ شود.
حجت الاسلام صفی یاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان، امروز در همایش بزرگ گرامی داشت روحانیان ایثارگر زنجان، با اشاره به حضور مؤثر و همیشگی روحانیت در صحنه های انقلاب، گفت: شبکه شریف روحانیت از ابتدا سکان دار هدایت مردم و جامعه بوده و بر حسب وظیفه قرآنی، این امر مهم بر دوش آنها بوده و هست.

وی در ادامه اظهار داشت: اما در انقلاب اسلامی این نقش آفرینی به شکل ویژه ای صورت گرفت و حضور پر ثمر آنها در صحنه انقلاب، موجب به نتیجه رسیدن این انقلاب و نظام شد که امروز نتایج و پیامدهای آن به وضوح قابل مشاهده است.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به ضرورت تداوم حضور روحانیت در عرصه های مختلف انقلاب، تصریح کرد: روحانیت چون در عرصه ایجاد و تثبیت این انقلاب حضور گسترده ای داشته است باید در استمرار آن نیز حضور فعالی داشته باشد؛ از این رو نمی تواند وسط کار آن را به حال خود رها سازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به لزوم حضور همیشگی روحانیت بصیر در صحنه، گفت: آرمان های امام(ره)، آرمان های بلند و بالایی است که باید در طولانی مدت منتظر نتیجه آن بود؛ و این نیز مدیریت صحنه ای روحانیت را می طلبد که نباید کمرنگ شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور هیئات مذهبی در متن جنبش های انقلاب اسلامی، افزود: اگر گفته می شود که هیئات مذهبی در مناسبات انقلاب حضور پر رنگی داشتند، این به برکت علما و روحانیت بود که آن را منظم کرده و سمت و سوی جهادی به ادبیات اهل بیت(ع) در مساجد و هیئات داده بود.

حجت الاسلام صفی یاری در پایان با اشاره به لزوم تداوم حمایت از انقلاب اسلامی از سوی روحانیت، تأکید کرد: امروز باید به این نکته توجه داشته باشیم که با گذشت نزدیک به 4 دهه از انقلاب اسلامی، نباید کار را تمام شده بدانیم که همه چیز به نفع انقلاب تمام شده است، بلکه اصلا این گونه نبوده و دشمن کاملا در وسط میدان به دنبال توطئه چینی و انقلاب زدایی در سطح جامعه است./949/202/ب2

ارسال نظرات