۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۶۵۱
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

مردم در روز 22 بهمن پاسخ یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا را خواهند داد

حجت الاسلام تقی پور با دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: مردم ایران یاوه گویی ها و تهدیدهای رییس جمهور جدید آمریکا را در صحنه راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ خواهند داد.
حسین تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) امشب در نشست بصیرتی در این حوزه علمیه با گرامیداشت دهه فجر، گفت: مردم ایران به رهبری یک شخصیت دینی در زمانی که اندیشمندان غربی این عصر را دوران پایان حضور دین در عرصه اجتماعی می دانست، با شعار دین یک حکومت دست نشانده استکبار را سرنگون کرد تا یک نظامی مبتنی بر اندیشه دین در جهان معاصر ظهور کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در عصری ظهور کرد که دو ابرقدرت بزرگ جهان را مانند دو تکه گوشت قربانی میان خود تقسیم کرده بودند اما انقلاب اسلامی در میان دو تفکر غالب ضد دین آن روز یعنی لیبرالیسم و مارکسیسم، موجب حیرت اندیشمندان شرق و غرب شد.

امام جمعه گتاب با اشاره به وعده های الهی برای ایستادگی در برابر ظالمان، تأکید کرد: مردم ایران با دادن هزاران شهید و بر اساس ایمان الهی خود وارد عرصه مبارزه با رژیم طاغوت شدند و پیروزی آنها بر اساس وعده حق الهی محقق شد.

وی با بیان این مطلب که در طول 38 سال گذشته برای حفظ این انقلاب در برابر بحران های عظیم و کمرشکن ایستادیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت هدایت های ولایت فقیه و مجاهدت شهدا و ایثارگران همچنان مسیر نورانی خود را ادامه می دهد و شاهد آن هستیم که کمونیسم بر اساس پیش بینی بزرگ امام راحل در موزه تاریخ یافت می شود.

حجت الاسلام تقی پور به برخی از این فشارها در طول عمر چهار دهه انقلاب پرداخت و افزود: هشت سال دفاع مقدس، موج آفرینی تروریست ها در کشور، تحریم ها و فشارهای عناصر بیگانه و خودفروختگان داخلی در طول سی و هشت سال گذشته از جمله فشارها و بحران هایی بود که برای انقلاب اسلامی طرح ریزی شد اما این انقلاب به واسطه حضور مردم در همه صحنه ها بر اساس ایمان و باور الهی در کنار هدایت های ولایت فقیه همچنان استوار و محکم ایستاده است.

وی همچنان روحیه ایمان و از خودگذشتگی را در کشور زنده و پویا بیان کرد و اظهار داشت: در حادثه پلاسکو روحیه شجاعت، مروت، عزت و غیرت ایرانی دوباره تداعی کننده هشت سال دفاع مقدس شد و دشمنان از این عناصر کارساز به شدت واهمه دارند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تهدیدهای رییس جمهور جدید آمریکا علیه ایران، گفت: ملت ایران این تهدیدهای رییس جمهور جدید آمریکا را اصلا در محاسبات خود لحاظ نمی کنند و این حرفها و فشارها تأثیری در حرکت شتابان ملت ایران ندارد.

وی ادامه داد: ترامپ بر اساس نظریه های جورج سوروس به دنبال اضمحلال ملت ایران و فروپاشی ما از درون است و در کنار فشارها و تهدیدهای بیرونی، نفوذ فرهنگی و فروپاشی نهاد خانواده را طرح ریزی کرده اند.

حجت الاسلام تقی پور با دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: مردم ایران یاوه گویی ها و تهدیدهای رییس جمهور جدید آمریکا را در صحنه راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ خواهند داد.

وی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در کنار افزایش اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین الملل، نشان دهنده وحدت و انسجام درونی به رغم همه اختلاف سلیقه ها در کشور است.

امام جمعه گتاب با اشاره به حضور تعیین کننده مادران در شکل گیری انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: نقش بی بدیل مادران در همه صحنه های انقلاب انکار شدنی نیست و هدایت و شکل دهی تربیت اسلامی درون خانواده از سوی مادران پایه ریزی می شود و امروز مهمترین هدف گذاری دشمنان از جنگ نرم فرهنگی، آسیب رسانی به نقش مادری در خانواده ها است.

وی مهمترین تهدید علیه انقلاب را تهدید نفوذ فرهنگی برشمرد و ادامه داد: بصیرت و جهاد کبیر فرهنگی راه مقابله با نفوذ دشمنان به ویژه در عرصه فرهنگی در جامعه است./1313/202/ب2

ارسال نظرات