۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۴۷۹۶۰۶
آیت الله موسوی جزایری:

خون شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی است

آیت الله موسوی جزایری با بیان فداکاری های شهدا و صبر و ایستادگی خانواده های شهدا، گفت: خون شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی و شهدا و خانواده هایشان صاحبان اصلی انقلاب هستند.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته‌ ایثارگران استان که در حسینیه بقیه الله برگزار شد، با اشاره به فداکاری های شهدا و صبر و ایستادگی خانواده های شهدا، ابراز داشت: شهدا و خانواده هایشان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و امام راحل و شهدا پایه های اصلی این انقلاب محسوب می شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان ایکه خانواده های شهدا سهامداران انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: قطعا بدون دادن خون انقلاب اسلامی به ثمر نمی نشست و خون پاک جوانان خداجو و برومند و فداکار آتش مقدس انقلاب را باوجود همه تلاش ها برای خاموش ساختن آن شعله ور تر کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه تقدیم شهدا ما را در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی مصمم تر و رژیم پهلوی را ناتوان کرده بود، گفت: اراده ملت، تاب و توان را از استکبار و طاغوت گرفته و به زانو درآمد؛ البته اراده مردم نیز برگرفته از اراده امام راحل بود و امام در صورت عدم همراهی ملت به هیج وجه از آرمان های خود دست نمی کشید زیرا که از پشتیبانی امام زمان(عج) برخوردار بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خانواده شهدا عنصر اثرگذار در انقلاب اسلامی است، افزود: امروزه پس از گذر سال ها ارادت و خروش ملت در استقبال از شهدا را شاهدیم؛ چرا که این شهیدان رهروان راه حسین(ع) و خون آنها پشتوانه انقلاب اسلامی است.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به مواجهه 38 ساله با اراجیف دشمنان، گفت: آمریکا تسلیم ایران، تأمین امنیت رژیم صهیونیستی، نابودی منطقه، پول نفت سعودی ها و کشتن مظلومین و مستضعفان برای وهابیت را خواهان است.

این مقام مسؤول بمباران ملت یمن را به خاطر ارادت و طرفداری از امیرمؤمنان(ع) دانست و ادامه داد: همراهی با آمریکا یعنی مظلوم کشی و حرکت در مسیر بنی امیه، خاموش ساختن مسیر اهل بیت(ع)، عدم پشتیبانی از شیعیان جهان، سقوط سوریه به دست رژیم اشغالگر قدس، تأسیس حکومت وهابی پیرو آل سعود در سوریه است.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری دشمنی ندارد، اظهار داشت: وجدان ملت ایران جنایت های متعدد را نمی پذیرد و هرگز به  اهل بیت(ع) پشت نخواهد کرد در حالی که تأمین منافع نامشروع باوجود همه جنایت ها و کشتارها اولویت نخست آمریکایی ها است.

وی با بیان گذر 38 سال از عمر انقلاب اسلامی ابراز داشت: شور و حرارت، عزم راسخ و اراده پولادین روزهای اول انقلاب اسلامی تا به امروز و کمال اقتدار در ملت پابرجاست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان با گرامی داشتن یاد شهدای حله گفت: پیشنهاد شد تا یکی از خیابان ها یا میدان ها به نام طریق الحسین نامگذاری شود که ان شاءالله با تأیید شورای شهر و همکاری شهرداری صورت گیرد./202/9456/ب1

ارسال نظرات