۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۷۹۵۰۳
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی:

مهمترین عامل شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی هویت دینی بود

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی مهمترین عامل شکل گیری انقلاب اسلامی را هویت دینی و اسلامی آن دانست و گفت: هویت دینی بود که اصل انقلاب را حفظ کرد.
حجت الاسلام مدبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام علی مدبر، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل با تبریک ایام دهه فجر، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حق و حقوقی بر گردن ما دارد و امیدواریم بتوانیم حق انقلاب را به خوبی ادا کنیم.

وی افزود: هر علتی معلولی دارد و این مسأله در جهان شناخته شده است که هر چیزی که توسط علتی به وجود می آید آن چیز به علت وابسته است.

حجت الاسلام مدبر تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز علتی داشت و اگر دشمن بتواند این علت را از ما بگیرد قطعا انقلاب به خطر می افتد.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، بیان داشت: علت و عامل انقلاب، هویت دینی بود و این مساله مورد تائید همگان است و اگر بحث هویت دینی نبود، قطعا این انقلاب شکل نمی گرفت.

این مسؤول تأکید کرد: هویت دینی بود که اصل انقلاب را حفظ می کرد و عامل ایثار و از خود گذشتگی ملت نیز همین هویت دینی انقلاب است.

حجت الاسلام مدبر اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا به هر طریقی هویت دینی را از ما بگیرد تا بتواند ارزش ها و آرمان های انقلاب را از بین ببرد.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: اصل انقلاب اسلامی را باورهای دینی مردم تشکیل می دهد و دشمن درصدد است تا این باورها را از مردم و به ویژه از جوانان کشور بگیرد.

وی افزود: هویت دینی تنها اعتقاد به دین داشتن نیست، بلکه هویت دینی یعنی حرکت در مسیر دین، یعنی در جهت رسیدن به اهداف دینی حرکت کردن و از این رو هویت دینی یک شعار نیست بلکه یک حرکت و پویایی است.

حجت الاسلام مدبر اظهار داشت: نظام سلطه تحرکات مختلفی در منطقه برای فریب و ارعاب در بین کشورهای اسلامی انجام می دهد و وعده الهی است که این فریب توخالی است، البته اگر ما با اعتقاد و ایمان کامل حرکت کنیم و توخالی نباشیم.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به از خودگذشتگی های شهدا، ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: در زمانی که ما از داشتن تجهیزات و امکانات نظامی و دفاعی محروم بودیم ملت با از خودگذشتگی انقلاب را حفظ کردند و امروز که به برکت انقلاب اسلامی، خون پاک شهدا و رهبری های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در اوج اقتدار هستیم باید اجازه هیچگونه دست درازی را به دشمنان ندهیم.

حجت الاسلام مدبر بیان داشت: دشمن برای تحقیر جوانان کشور به ویژه در زمینه های فرهنگی، علمی، اقتصادی و نظامی برنامه ریزی می کند که نیابد اجازه این اقدامات را به آنان بدهیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ، اقتصاد و علوم داخلی از سوی مسؤولان، گفت: جوان ایرانی باید به این باور برسد که کالا، فرهنگ و علوم ایرانی بهتر و برتر از ساخته ها و علوم غربی است./937/202/ب2

ارسال نظرات