۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۴۷۹۴۵۱
به همت اتاق تبلیغ خراسان؛

ویژه نامه های تبلیغی فجر انقلاب و فاطمیه منتشر شد

کارگروه پژوهشی تهیه و تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان ویژه نامه های فجر انقلاب متناسب با دهه فجر و فاطمیه برای ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) را منتشر کرد.
مشیری

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از تهیه و تدوین و انتشار ویژه نامه های تبلیغی دهه فجر و فاطمیه به همت کارگروه تدوین محتوای اتاق تبلیغ خراسان خبر داد.

وی گفت: پیش از این ویژه نامه میلاد حضرت زینب(س) و پس از آن در روزهای گذشته ویژه نامه تبلیغی فجر انقلاب با موضوعات متنوع و متعدد در پایگاه مجازی اتاق تبلیغ خراسان قرار گرفت .

حجت الاسلام مشیری بیان داشت: ویژه نامه فجر انقلاب موضوعاتی همچون، راهت را ادامه خواهیم داد ای روح خدا!، گفتمان فرهنگی انقلاب و راه‌های مقابله با تهاجم نرم، نقش مرجعیت در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی، انقلاب تمدن ساز، حماسه حسینی انقلاب اسلامی و پاسداری از فرهنگ انقلاب را در خود جای داده است.

وی افزود: وضعیّت مسلمانان قبل و بعد از انقلاب اسلامی، تحلیلی بر چرایی انقلاب اسلامی، ایجاد نهضت های جدید در دنیا به برکت انقلاب اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و الگوپذیری مسلمانان، ویژگی‌های اسلام آمریکایی، بازدارنده ها در راه انقلاب اسلامی ایران وعوامل پیروزی انقلاب اسلامی در کنار مطالبی دیگر پیرامون انقلاب اسلامی هم در این ویژه نامه وجود دارد.

ویژه نامه تبلیغی فاطمیه

دبیر اتاق تبلیغ خراسان بیان داشت: و اما ویژه نامه تبلیغی فاطمیه هم بخشی از اشعار فاطمی مناسب را با عنوان جلوه‌هایی از اشعار فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در کنار موضوعاتی نظیر علم و عصمت حضرت فاطمهٔ زهرا(س)، رابطه میان فاطمه و لیله القدر، وصیت حضرت زهرا بزرگ‌ترین ابزار دفاع از ولایت امام علی است و گزارشى از خانه حضرت زهرا(س) را پوشش داده است.

وی افزود: عناوین جایگاه حضرت فاطمه از نگاه عالمان اهل سنت، فاطمه سلام الله علیها مخزن اسرار پیامبر صلی الله علیه وآله، وصیّت های فاطمه زهرا(س)، زندگی فاطمه زهرا سلام الله علیها پس از رحلت پدر و اسماء و صفات فاطمه زهراسلام الله علیها نیز در این ویژه نامه کار شده است.

حجت الاسلام مشیری گفت: موضوعات صحابه ای که در هجوم به خانه دختر پیامبر(ص) حضور داشتند!، گوشه‏ ای از کرامات حضرت زهرا(سلام الله علیها)، امام شناسی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و رسالتهای اجتماعی و درسهایی از فاطمه(سلام الله علیها) برای زنان هم در این بسته تبلیغی جای گرفته است.

وی افزود: در کنار موضوعاتی که ذکر شد عناوین جلوه‌های محبت در سیره حضرت فاطمه(سلام الله علیها)، دعا در رفتار و گفتار فاطمه(سلام الله علیها) وحضرت زهرا(س) و فرزندانش جلوه ای از اعجاز قرآن هم در این ویژه نامه آمده است.

فاطمیه در منابع اهل سنت

دبیر اتاق تبلیغ خراسان گفت: بخشی با عنوان سخنرانیهاى کوتاه‏ به مناسبت دهه فاطمیه‏(سلام الله علیها) در این ویژه نامه کار کردیم و با کنکاش در منابع اهل سنت پیرامون حضرت زهرا(س) موضوعات تهاجم به خانه وحی در منابع اهل سنت، شهادت یادگار نبی (ص) به استناد منابع اهل سنت و خواصی که خاصیتشان خرج شهادت بضعه الرسول (ص) شد!! را هم در این ویژه نامه آورده ایم.

وی در پایان گفت: تلاش ما این است که در کنار دیگر فعالیت های گسترده اتاق تبلیغ خراسان، بخش  ویژه نامه های تبلیغی را که پیش از این هم مرتب کار شده در ادامه نیز متناسب با شرایط روز جامعه و نیاز اجتماع، از منابع معتبر تهیه و در اختیار وعاظ و مبلغان و اهل منبر و سخن قرار دهیم تا درهر مناسبتی موج فرهنگی تبلیغی یکسانی را داشته باشیم که این اثرگذاری بیشتری دارد./302/933/ب1

ارسال نظرات