۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۴۴۷
آیت الله نوری همدانی:

22 بهمن مردم با مشت محکم و قدم های استوار شرکت کنند

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: باید با شور و خروش بیشتر با مشت محکم جواب یاوه گویی های دشمن داده شود.
درس خارج آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجدد اعظم قم برگزار شد، با تأکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: این که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند اقتصاد مقاومتی اجرایی شود به دلیل این است که تحریم ها و فشارهای دشمن بر ما اثرگذار نباشد.

وی افزود: بانک ها در این مسیر بسیار اثرگذار هستند چون ثروت مردم در بانک ها قرار داد، این بانک ها نباید فقط به فکر تجارت باشند، این پول ها به جای این که در بانک ها بماند باید در دست مردم باشد و در مسیر تولید و اشتغال به کار گرفته شود؛ یکی از مشکلات بانک ها هستند، باید قانون قاطعی باشد که بانک ها را وادار کند تا در مسیر درست حرکت کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به آغاز ایام فاطمیه اظهار داشت: کسانی که می توانند باید در ایام فاطمیه به تبلیغ بپردازند چون این ایام بسیار شریف است، خطبه حضرت زهرا(س) از جایگاه خاصی برخوردار بسیار پرمحتوا  است که در زندگی امروز انسان هم به کار می آید.

وی 22 بهمن را روزی بسیار مهم در تاریخ انقلاب دانست و ادامه داد: در این روز انقلاب به پیروزی رسید و استبداد و استکبار شکست خورد، استکبار مدت ها مسلمانان را تحت سیطره خود قرار داده بود و در امور سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دخالت می کرد، الحمدلله خداوند در22 بهمن کاری کرد که همه این ها نابود شدند و عظمت و قدرت اسلام خودنمایی کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ محکم به یاوه گویی های اخیر آمریکا و صهیونیست است، ابراز داشت: در 22 بهمن امسال باید با شور و خروش بیشتر با مشت محکم جواب یاوه گویی های دشمن داده شود.

وی با بیان اینکه مردم از هر قشری که هستند باید حضوری جدی در راهپیمایی داشته باشند، تصریح کرد: در انقلاب دو مسأله بسیار مهم است، یکی ولایت فقیه است که حضرت آیت الله خامنه ای را نائب امام زمان(عج) می دانیم؛ این جایگاه را باید حفظ کنیم، مسأله دیگر نقش مردم است که باید حاضر در صحنه باشند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: این مردم بودند که با شور و خروش توانستند انقلاب اسلامی را به ثمر برسانند و از آن روز در تمامی صحنه ها حضور داشتند از این رو خدمت به مردم بسیار مهم است که حضرت امام بسیار در این زمینه تأکید داشتند، مردم سراسر ایران با مشت محکم و قدم های استوار باید در این راهپیمایی شرکت کنند./1323/پ202/ص

ارسال نظرات