۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۴۷۹۴۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

راهپیمایی 22 بهمن روز تجلی اراده و بصیر ملت ایران اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: راهپیمایی 22 بهمن روز تجلی حماسه عظیم ملت بصیر ایران اسلامی و خنثی کننده توطئه دشمنان است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسمی که مناسبت ایام الله دهه فجر در ساری برگزار شد، با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن تجلی عظم، اراده و ایمان مردم بصیر ایران اسلامی است و خنثی کننده همه توطئه های دشمنان و مستکبران عالم خواهد بود.

وی در ادامه با مروری از شرایط و وضعیت کشور در قبل از انقلاب اسلامی و در دوره پهلوی و با اشاره به برخی دستاوردهای بسیار مهم در انقلاب اسلامی، افزود: امروز ایران اسلامی با رهبری بی بدیل رهبر عظیم الشأن انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و جانفشانی های رزمندگان اسلام به عنوان تأثیرگذارترین کشور در خاورمیانه و حتی در جهان تبدیل شده است و این هم به برکت انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر اینکه باید با اتحاد و همدلی مشکلات کشور را برطرف کرد، افزود: اگر با رویکرد عقلانی و علمی نگاه کنیم می‌بینیم که انقلاب اسلامی موجب پیشرفت کشور شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این‌که انقلاب اسلامی به ما عزت و افتخار داد، تصریح کرد: در زمان کنونی با تصمیمات خشک‌فکر ترامپ نشانه‌های فروپاشی آمریکا مشاهده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ولایت فقیه را میراث ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: یوم الله دهه فجر روز تجلي قدرت لايزال الهي بر کفار و ستمگران و روز تجلي لطف خداوند بر مؤمنان است و همه باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

استاد حوزه علیمه مازندران انقلاب اسلامی را پدیده قرن دانست و بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهت و حیرت همه روشنفکران و اندیشمندان و متفکران جهان رقم خورد و امروز به عنوان الگوی حاضر در جهان تبدیل شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران تداوم انقلاب اسلامی را در گرو حفظ روحیه انقلابی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: تفکر انقلاب اسلامی منحصر به هیچ گروه، حزب و یا جریان خاصی نیست و برآمده از متن جامعه است و باید در تقویت این روحیه به ویژه در جوانان و نوجوانان تلاش کنیم.

حجت الاسلام شکریان یادآوری روزهای حماسه و ایثار در بهمن 57 و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی را در سه دهه اخیر بسیار مهم دانست و افزود: برگزاري هر ساله دهه فجر يک پيام قرآني است «وذکر هم بايام الله» و به تعبير قرآن يک نوع شکرگزاري عملي و تقدير و تشکر از انقلابيون و مجاهدان،‌ ايثارگران و شهدا است و بر اين اساس باید پيروزي انقلاب اسلامي در متن کتاب هاي درسي مدارس و دانشگاه ها گنجانده شود و مورد بازخوانی قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران انقلاب اسلامی را امروز مهم ترین چالش جدی دنیای غرب و استکبار دانست و بیان داشت: این انقلاب عظیم مهم ترین چالش جدی دنیای غرب و مستکبران عالم است و علت این همه دشمنی ها و کینه توزی ها هم به خاطر همین موضوع است.

حجت الاسلام شکریان با دعوت از حضور حماسی مردم بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: حضور باشکوه و حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن مانع توطئه های دشمنان قسم خورده به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد و امید آنها را به یأس تبدیل خواهد کرد و پاسخی کوبنده به اظهارات وقیحانه رییس جمهور جدید آمریکا خواهد بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این‌که راهپیمایی 22 بهمن مقابله با توطئه های دشمنان است، اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی ملت ایران همواره پشتیبان موفقیت نظام جمهوری اسلامی بوده و است.

حجت الاسلام شکریان از جمهوری اسلامی به عنوان مکتب اهل بیت(ع) و ترویج دهنده فرهنگ اسلام ناب محمدی نام برد و گفت: ایران به پشتوانه این مکتب نهادینه شده در نهاد ملت ایران، توانسته مقابل شیاطین و استکبار ایستادگی کند.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: رمز و دلیل پیروزی انقلاب و عامل سقوط رژیم شاهنشاهی اراده الهی، ایمان مردم و گرایش مردم برای عمل به اسلام بود و مردم بار دیگر این همراهی با انقلاب را در راهپیمایی 22 بهمن امسال به نمایش گذاشتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ یاوه گویی های مستکبران عالم را خواهند داد، گفت: مردم کشورمان ثابت کردند تحت هیچ شرایطی پشت انقلاب و رهبری را خالی نمی کنند و همواره در مسیر آرمان های انقلاب حاضر هستند./950/202/ب2

ارسال نظرات