۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۴۷۹۴۱۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عامل اقتدار و عزت است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را عامل اقتدار و عزت دانست و گفت: برای حفظ امنیت و اقتدار کشور باید با تبعیت از شهدای بزرگوار همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشیم.
حجت الاسلام ولي نظرپور، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل شامگاه گذشته در یادواره گرامیداشت شهدای والامقام فصل زمستان و شهدای انقلاب شهرستان اردبیل در مسجد سرچشمه اردبیل، خاطرنشان کرد: شهدای بزرگوار مورد رحمت و مغفرت خاص الهی هستند چرا که شهدا معامله ای بزرگ با پروردگار خود انجام داده اند.

وی افزود: در طول تاریخ شهدای انقلاب اسلامی بسترساز شکل‌گیری انقلاب بزرگ و شکوهمند اسلامی بودند و با ایثار و از جان‌گذشتگی به عمل آمده، جان و مال خود را فدای آرمان‌های انقلاب کردند و ما نیز بایستی قدرشناس شهدا، ایثارگران و خانواده این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام نظرپور بهترین نوع مرگ را شهادت در راه خداوند دانست و تصریح کرد: با اولین قطره خونی که از شهدا ریخته می‌شود خداوند متعال بزرگترین منزلت و بهترین جایگاه را برای آنان در نظر می‌گیرد.

وی با تحسین از صبر و ایستادگی بزرگ خانواده شهدا و ایثارگران، بیان داشت: هر کشوری که بخواهد آبرو، عزت و اقتدار خود را حفظ نماید باید فرهنگ ایثار و مقاومت را داشته باشد و اگر غیر از این باشد باید ذلت و خواری را تحمل کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: امروز امنیت کامل کشور را  مدیون خانواده شهدا و ایثارگرانی هستیم که وجود خود را برای امنیت و اقتدار ایران اسلامی فدا کردند و اگر به کشورهای اطراف و بی ثباتی و عدم وجود امنیت آنان توجه کنیم متوجه این موضوع خواهیم شد که شهدا و امام راحل(ره) چه خدمات ارزنده‌ای برای کشور و انقلاب انجام داده‌اند.

حجت الاسلام نظرپور، اظهار کرد: اگر امروز شاهد دستاورد مادی و معنوی و خدمت‌رسانی های مختلف در کشور هستیم قطعا اولین اجر معنوی آن به علت هموار کردن راه و مهیاکردن زمینه خدمات‌رسانی نصیب شهدا و ایثارگران انقلاب می شود.

وی گفت: رسیدن به عظمت و سربلندی از طریق عمل به مسایل دینی محقق می شود و همواره شهدا از ما این انتظار را دارند که مردم با عزت کامل زندگی کنند و به این علت دشمنان انقلاب در حال زمینه‌سازی و طراحی این موضوع هستند که به هر طریقی جوانان را از اهداف شهدا و انقلاب دور نگه دارند.

حجت الاسلام نظرپور بیان داشت: با حضور پرشور و آگاهانه در صحنه‌های مختلف می‌توان دشمنان واقعی انقلاب و اسلام را شناخت و عمل به وصیت‌نامه شهدا هدایت‌کننده و یاری‌گر همگان در جهت تشخیص راه درست است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان این که در تمام عرصه‌های زندگی نباید از آرمان و اهداف و خدمات شهدا غافل باشیم، افزود: برای حفظ امنیت و اقتدار کشور باید با تبعیت از شهدای بزرگوار همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور ملت در صحنه های حساس کشور در مقابل زیاده خواهی های استکبار اشاره کرد و گفت: امسال نیز اقشار مختلف مردم با اتحاد و انسجام و یک صدا در مقابل زیاده خواهی های غرب و به ویژه آمریکا حضوری پرشور خواهند داشت./937/202/ب2

ارسال نظرات