۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۴۷۹۳۴۵
آیت الله موسوی اصفهانی:

اخلاص ملاک سنجش اعمال است

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: ملاک سنجش اعمال اخلاص است، در صورتی که مسجدی ساخته شود که بدون قصد رضای خدا باشد به تعبیر قرآن مردود بوده و مثل مسجد ضرار دستور تخریب آن صادر می شود.
آیت الله موسوی اصفهانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه همدان در جلسه گرامی داشت دهه فجر که عصر امروز در مسجد میرزا تقی خیابان تختی همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت بحث مسایل مربوط به انقلاب اسلامی گفت: از آن جا که انقلاب ما با قصد قربت و برای رضای خدا انجام شد ما هم باید با هدف رضای خدا این انقلاب را یاری کنیم.

وی ابراز داشت: هدف ما باید صیانت از این انقلاب خون بار و صیانت از آن باشد که هر یک از ما باید بررسی کرده و ببینیم نسبت به این انقلاب چه مسؤولیتی داریم و به آن عمل کنیم.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: من شخصیتی به جامعیت امام خمینی(ره) سراغ ندارم که هم در علم، اخلاق، شجاعت، دشمن شناسی وقدرت تشکیل حکومت اسلامی جامع باشد.

وی افزود: این انقلاب با رهبری امام راحل و حضور و جان فشانی مردم صورت گرفته و ادامه خواهد یافت تا به کمک خداوند این پرچم به دست امام زمان (عج) برسد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: ملاک سنجش اعمال اخلاص است، در صورتی که مسجدی ساخته شود که بدون قصد رضای خدا باشد به تعبیر قرآن مردود بوده و مثل مسجد ضرار دستور تخریب آن صادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: حرکت های انقلابی بسیاری در کشور ما اتفاق افتاد اما ماندگار نشد چرا که این انقلاب ها همه به طور یک پارچه رضای خدا را مد نظر نداشتند از این رو یکی پس از دیگری از بین رفتند.

مدیر حوزه های علمیه همدان افزود: یکی از افراد شاخصی که در جریان این انقلاب نقش بسزایی داشتند آیت الله نجفی همدانی بوده که صاحب تفسیر انوار درخشان و کافی است که یک شخصیت بسیار ارزشمند و اسوه بودند که در همدان پایگاه جوانان انقلابی بودند باوجود این که ایشان سن بالایی داشتند با جوانان به خوبی ارتباط می گرفتند.

وی در پایان افزود: امروزه انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو و اسوه در منطقه و جهان مطرح شده و باید نیرو های انقلابی مصداق آیه اتحاد بوده وپرچم این انقلاب را در همه صحنه ها بالا نگه دارند./202/979/ب1

ارسال نظرات