۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۴۷۹۳۱۹
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

اخلاص در عمل دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی بود

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اخلاص در عمل دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی بود.
موسوی اصفهانی آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی عصر امروز در جمع گروه‌های مؤمن انقلابی که به مناسبت افتتاح دفتر وی برگزار شده بود، اظهار داشت: هدف از این گردهمایی صیانت از انقلابی است که به برکت خون شهدا به نتیجه رسیده است و تا کنون حفظ شده است.

وی عنوان کرد: مردم ایران انقلاب‌های تنباکو و مشروطه را از دست دادند اما انقلاب اسلامی ایران 37 سال است که ادامه دارد.

مدیر حوزه علمیه همدان تصریح کرد: دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی اخلاص شهدا، امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و مردمی است که همه چیز خود را برای رضای خدا تقدیم کردند.

آیت الله موسوی اصفهانی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از سوی یک مجتهد جامع الشرایط با همراهی علما و مردم باوفای ایران اسلامی که از همه چیز خود در این راه گذشتند و همچنین اخلاص و تلاش رهبر معظم انقلاب برای تداوم این مسیر محقق شد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به نقش بانوان در دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: بانوان از پیش از انقلاب اسلامی دوشادوش مردان وارد میدان نبرد شدند و استقامت کردند تا این انقلاب به پیروزی رسید و هم اینک نیز با حضور در برنامه‌ها تبدیل به اسوه شده‌اند.

وی افزود: در زمان انتخابات گذشته مجلس خبرگان و حضور نیروهای مردمی در این عرصه اتفاقاتی مانند صحنه های اوایل انقلاب ایجاد می‌شد.

آیت الله موسوی اصفهانی بیان کرد: از آنجایی که ادامه این مسیر مقطعی نبوده و وظیفه ما است، باید نیروهای انقلابی منسجم شوند./202/979/ب1

ارسال نظرات