۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۴۷۹۲۸۶

خاطره ‌آیت الله بهشتی از نفوذ انقلاب در نیروهای ستمشاهی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، خاطراتی از نفوذ انقلاب اسلامی در نیروهای ستمشاهی و ساواکی بیان کرد.
آیت الله بهشتی

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، خاطراتی از نفوذ انقلاب اسلامی در نیروهای ستمشاهی و ساواکی بیان کرد که به شرح زیر است:

در سال 57 در ماه مبارک رمضان وقتی در حال سخنرانی در تهران بودم من را دستگیر کردند مأموری با من تنها مانده بود و رفقایش حضور نداشتند آهی کشید و گفت من از سن 14 سالگی نماز و روزه ام ترک نشده است اما امروز فهمدیم که در خدمت ظلمه هستم؛ این نشان از نفوذ انقلاب در مأموران دولت ستمشاهی دارد.

در یکی دیگر از دستگیری های که در شیراز داشتم بنده را تحویل کمیته ضد خرابکاری دادند، مأمور کمیته بنده را به تخت بست، شب اولی که دستگیر شده بود مأمور جدیدی در سلول آمد و گفت چرا دستگیر شده ای من گفتم در شهر داراب سخنرانی می کردم این ها به بهانه هایی من را دستگیر کردند که آن مأمور گفت غلط کردند.

ساعتی دیگر این مأمور از من پرسید نمازهای فریضه و نافله چند رکعت است که بنده گفتم 51 رکعت است و برای او توضیح دادم، از من پرسید نماز شب هم می خوانی پاسخ دادم اگر بتوانم می خوانم آن مأمور گفت می آیم شما را از تخت باز می کنم تا بتوانید نماز شب بخوانید.

امیدواریم که همه ما با اسلام قلبی در تداوم انقلاب کوشش کنیم./1323/302/ص

 

ارسال نظرات