۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۷۹۲۶۵
21 و 22 بهمن ماه:

طلاب کوهنورد قمی به قله توچال تهران صعود می کنند

طلاب کوهنورد قمی در هفته جاری به قله توچال تهران صعود کرده و روز جمعه نیز در راهپیمایی 22 بهمن تهران شرکت می کنند.
کوهنوردي طلاب حوزه علميه قم - زواريان قم

حجت الاسلام عمار ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از صعود طلاب کوهنورد قمی به قله توچال خبر داد و گفت: طلاب کوهنورد حوزه علمیه قم در هفته جاری به قله توچال تهران صعود می کنند.

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان اظهار داشت: در پی صعودهای هفتگی کوهنوردان قمی به ارتفاعات کشور، برنامه هفته جاری صعود به قله توچال تهران است که به شکل شبمانی بر روی قله انجام می شود.

وی ادامه داد: حجت الاسلام علی شریفیان مهر، عضو کارگروه فرهنگ و بین الملل ورزش و جوانان و مسؤول فرهنگی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور سرپرست این گروه کوهنوردی است.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: طلاب کوهنورد حوزه علمیه قم پنجشنبه و جمعه 21 و 22 بهمن، ساعت 5 بامداد روز پنجشنبه از شهرک پردیسان قم حرکت خود را آغاز می کنند.

وی بیان داشت: بازگشت این گروه کوهنوردی ساعت 8 صبح با تله کابین به ولنجک بوده و ساعت 9:30 در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند؛ سپس ساعت 11 به سمت قم حرکت می کنند.

طلبه کوهنورد قمی با تأکید بر الزامی بودن همراه داشتن کارت بیمه ورزشی گفت: داشتن تجهیزات مناسب شبمانی زمستانه از جمله پوشاک زمستانه، کیسه خواب زمستانه، کفش زمستانه، یخ‌شکن و کلنگ جهت حضور در این برنامه الزامی است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از الزامات این کوهنوردی این است که هر دو نفر، باید یک چادر دوپوش ارتفاع به همراه داشته باشند که ترجیحا کت پر، دستکش پر و پاپوش پر باشد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان ابراز داشت: شرکت کنندگان باید یک وعده صبحانه، نهار، میان وعده و دیگر لوازم ضروری و شخصی به همراه داشته باشند.

وی با بیان این که هزینه این برنامه برای اعضای مؤسسه نفری 30 هزار تومان است، گفت: طلاب کوهنورد مبلغ فوق را به شماره کارت 6037997289570245 به نام حسین اکبری(مسؤول امور مالی)، بانک ملی واریز کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان بیان داشت: علاقه مندان برای نام نویسی و صعود به قله توچال تهران می توانند با شماره 09192533295 مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان تماس بگیرند./840/ت302/ی

ارسال نظرات