۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۱۷۸
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت طلاب در ارتقای فعالیت های فرهنگی

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان توجه به محتوای برنامه های فرهنگی مدارس علمیه را امری مهم در جهت رسیدن به اهداف دانست و گفت: در زمینه ارتقاء و تقویت این برنامه های فرهنگی باید از ظرفیت طلاب بهره‌مند شد.
مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی ظهر امروز در نشست فصلی در جمع معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران لرستان که در مرکز مدیریت برگزار شد، انجام فعالیتهای فرهنگی را نیازی ضروری برای تقویت برنامه ها در مدارس عنوان کرد.

وی با اشاره به فعالیت طلاب در عرصه فرهنگی و تبلیغی، افزود: برنامه های فرهنگی با محوریت طلاب دارای تأثیرگذاری بیشتری است.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان بر ضرورت خوش رویی و برخورد مناسب معاونان فرهنگی با طلاب تأکید کرد و اظهار داشت: کادر حوزه و اساتید باید الگوی علمی اخلاقی طلاب باشند.

وی به حساسیت انجام فعالیتهای فرهنگی اشاره و عنوان کرد: فعالیتهای فرهنگی باید هدفمند، اثرگذار و پرمحتوا بوده و در اجرای این برنامه ها از توانایی و استعداد طلاب در جهت رسیدن به نتیجه مطلوب بهره مند شد.

عزیزی در ادامه با اشاره به فعالیت مشاوران در مدارس علمیه خواهران، عنوان داشت: حضور اساتید مشاور از اقداماتی اثربخش در جهت آگاهی بخشی و هدایت علمی و اخلاقی طلاب است.

وی با اشاره به فعالیت اساتید مشاور در همه مدارس علمیه خواهران استان لرستان، اظهار داشت: فعالیت اساتید مشاور افزون بر ارائه مشاوره تحصیلی و خانوادگی در کاهش آسیبهای اجتماعی نیز اثرگذار است.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان یادآور شد: برای جلوگیری از رواج آسیبهای اجتماعی بین طلاب، معاونان فرهنگی مدارس باید به فعالیت مشاوران بر اساس آیین نامه های مرکز نظارت داشته باشند.

گفتنی است، نشست فصلی معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران لرستان با هدف تبادل نظر و  بهره مندی از تجربیات یکدیگر در جهت ارتقا فعالیتهای فرهنگی برگزار شد./9459/202/ب2

ارسال نظرات