۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۴۷۹۱۴۴
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گرمسار:

دشمن از همه توانش برای جلوگیری از صدور انقلاب استفاده می کند

واعظی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره از تجلی و تبلور آن در بیداری اسلامی دیگر ملت‌های منطقه واهمه دارند و از این رو از همه توانشان برای جلوگیری از صدور انقلاب استفاده کرده و می‌کنند.
وزیر ارتباطات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از گرمسار، محمود واعظی شامگاه دوشنبه در جمع مردم شهرستان گرمسار در مسجد جامع این شهر با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی در طول سی و هشت سال گذشته تأثیر بسزایی در آگاهی و بیداری دیگر ملت‌های مسلمان داشته و خود نیز از نهال به درختی تنومند بدل شده که تهدیدو تحریم بدخواهان به آن کارگر نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کشور ما امروز در جایگاه مطلوب منطقه‌ای و بین المللی قرار دارد افزود: دولت یازدهم در سیاست داخلی نیز خدمت به مردم و ساختن کشور بر پایه‌هایی عقلانی و محکم را اساس کار و اولویت برنامه ریزی خود می‌داند.

واعظی رویکرد دولت یازدهم را تثبیت و ارتقای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی عنوان و با اشاره به اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی خاطر نشان کرد: کشور از نظر شاخص صادرات غیر نفتی نیز با رشد خوبی مواجه است که این شاخص در توسعه پایدار کشور بسیار اهمیت دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند اجرای برخی وعده‌های خود در سفر سال گذشته وی به استان سمنان و شهرستان گرمسار بیان کرد: امروز اینترنت در 33 روستا در گرمسار راه‌اندازی و پهنای باند در این شهرستان 3 برابر شده است و این مهم جای بسی خوشحالی دارد.

وی در پی درخواست مصرانه نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر رعایت حقوق شهروندان گرمساری و عدم تصرف بخشی از آب سد نمرود تصریح کرد: رییس جمهور بر اساس اعتقادی که به منشور حقوق شهروندی دارد؛ به حقوق شهروندی به صورت واقعی پایبند بوده و اگر آبی در سد نمرود بر اساس قانون متعلق به شهرستان گرمسار باشد؛ هرگز اجازه تصرف و استفاده آن را به دیگر شهرستان‌ها نخواهد داد.

واعظی با اشاره به سؤالات مردمی مبنی بر وجود پارازیت در شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال گفت: دولت با فعالیت‌های فرهنگی که با سلامت مردم در تعارض باشد؛ مخالفت می‌کند و ایجاد پارازیت در شبکه‌های دیجیتال را از سوی کارشناسان پیگیری خواهیم کرد و در صورت تخلف مانع آن می‌شویم./202/977/ب1

ارسال نظرات