۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۱۳۵
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه مطرح کرد؛

نفوذ در تیم مذاکره کننده/ سپاه باکسی تعارف ندارد

حجت‌الاسلام حاج صادقی با تأیید وجود نفوذی در تیم مذاکره کننده، گفت: دشمن فقط نفوذ فکری نکرده و افکار و تحلیل برخی از مسؤولان را عوض کرده است.
حجت ‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران حجت الاسلام حاج صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه دوشنبه شب در هفتمین شب از سلسله نشست های بصیرتی که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با بیان این که انقلاب اسلام ناب را زنده کرد، گفت: انقلاب ما را از ولایت طاغوت به ولایت الله درآورد که این نعمت شکر دارد.

وی افزود: این مجالس فرصتی برای تجدید میثاق با حضرت امام، رهبر انقلاب و شهدا است یعنی آماده ایم بگوییم که ما فقط انقلابی نبودیم بلکه انقلابی هستیم، این مجالس به استکبار، منافقان و بریدگان از انقلاب و هچنین دوستان انقلاب پیام دارد، یکی دیگر از ابعاد این جلسات درک درست از وظیفه در شرایط حاضر است، باید بدانیم که الان وظیفه و تکلیف چیست.

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان این که محور مطالبه رهبر انقلاب از مردم ماندگاری انقلاب بود، اظهار داشت: باید مراقب بود تا انقلاب منحرف نشود، رهبر معظم انقلاب ابر مردی هستند که ابرقدرت ها به به ذلت کشانده است، دشمنان انقلاب اسلامی جبهه ای عظیم، وسیع، نامتجانس تشکیل دادند که در آن سرمایه داری غرب، صهیونیسم، تحجر، منافقان و پیاده نظام دشمن در داخل هستند و قدرت تبلیغاتی گسترده ای در اختیار دارند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند «همه همت دشمنان این است که ماندگاری انقلاب را به گونه ای به هم بزنند، همه آمده اند نگذارند انقلاب بماند»، دشمن از ابتدای انقلاب در پی نابودی انقلاب است اما امروز دشمن می گوید یگانه راه نابودی انقلاب تعامل با آن است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که عملیات های قبلی دشمن از جنگ، ترور و تحریم جواب نداده است، ابراز داشت: دشمن اتاق های بسیاری تشکیل داده تا بررسی کند چگونه می تواند انقلاب را از بین ببرد، دشمن می گوید انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی ما را رقم زده است.

وی جنگ انقلاب و استکبار را تمام نشدنی دانست و عنوان کرد: جنگ استکبار با ما با مذاکره و گفت وگو حل نمی شود چون جنگ بر سرزمین و مادیات نیست که تقسیم شود بلکه جنگ بر سر ایمان و کفر و جنگ بین خدا و شیطان است، این جنگ همواره بوده و از سنت های الهی به شمار می رود، خروجی 60 مؤسسه مطالعاتی آن ها این است که می گویند با توجه به تاریخ اسلام و انقلاب نقطه آسیب مسلمانان نفوذ و تعامل است.

حجت الاسلام حاج صادقی خاطرنشان کرد: در ده سالی که پیامبر در مدینه بودند هر روز یهودی ها جنگ و توطئه ای را راه اندازی می کردند و ایشان مقابله می کرد، چگونه بعد رحلت پیامبر بحث یهود در مدینه بسته شد، آیا یهود از توطئه و دشمنی دست برداشت یا راه را عوض کرد، یهود به این جمع بندی رسید که جنگ با اسلام فایده ای ندارد بلکه باید از صحابی پیامبر با عده ای معامله کند تا هنرپیشه آن ها شود.

وی اضافه کرد: شرط سنگرنشینی انقلاب درک درست از نقشه دشمن است، دشمن به این جمع بندی رسیده که جز مردم ایران نمی توانند انقلاب را تهدید و نابود کنند یعنی می خواهند کاری کنند که مردم از انقلاب فاصله بگیرند تا انقلاب نابود شود، شیوه دشمن برای نابودی انقلاب تعامل، معامله و ارتباط است؛ امروز خطر نفوذ یک تهدید بزرگ است و دشمن در تاریخ با نفوذ خیلی کارها کرده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که رهبر انقلاب فرمودند که همه همت باید این باشد که ماندگاری انقلاب افزایش پیدا کند، گفت: بزرگترین وظیفه و جهاد ما باید این باشد که ماندگاری افزایش پیدا کند، ایشان فرمودند این ماندگاری را بایستی به عنوان یک هدف در نظر داشت و در این فکر بود که چگونه تأمین خواهد شد.

وی افزود: تمام تلاش دشمن این است که رگ های حیاتی انقلاب را بزند، دشمن می داند که انقلاب موجودی زنده بوده و پیش رونده و پی برنده است، مهم ترین رکن در انقلاب اسلام است که موتور حرکت به شمار می رود، امروز انقلاب سنگرهای کلیدی جهان که امام وعده داده بودند را فتح کرده است؛ دشمن از این می ترسد که حزب الله از واشنگتن و لندن سربلند کند.

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان این که دشمن به دنبال خاموش کردن موتور انقلاب یعنی اسلام است، اظهار داشت: دشمن می گوید چون دنیا به اسلام روی کرده، راه زدن اسلام برای غیر مسلمان ها، اسام هراسی است، در کشورهای اروپایی و غربی مردم را از اسلام می ترسانند، راه آن ها برای مسلمانان تحریف اسلام است تا اسلام را بی خاصیت کنند، به تعبیر خود آن ها می خواهند اسلام را بی زهر کنند.

وی ادامه داد: اسلام برای شیاطین، طاغوت و استکبار زهر دارد، برای بی خطر کردن اسلام دنبال سکولار کردن آن هستد یعنی اسلامی که نماز، روزه و زیارت دارد اما روحیه انقلابی و جهادی ندارد، این اسلام می گوید برای امام حسین(ع) گریه کن اما با حسین بود ندارد یعنی با احساس حسینی موافق و با حماسه حسینی مخالف هستند از این رو آقای نفهم، نادان و هنر پیشه لندن می گوید خدا مطهری را لعنت کند چون حماسه حسینی نوشته است، می خواهند کاری کنند که در هیأت ها و عزاداری ها حماسه نباشددر حالی که زیارت عاشورا با حسین بودن را  می آموزد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که دشمن درصدد است که دینداری منهای انقلاب را راه بیندازد، ابراز داشت: دومین نسخه دشمن برای تحریف اسلام این است که برای جوانان انقلابی سنی جریان تکفیری را راه می اندازند، جریان تکفیری سکولار نیست و می زند اما به جای استکبار، مسلمان را می زند؛ برای جوانان انقلابی شیعه هم شیعه لندنی را درست کردند که آن هم مبارزه می کند اما با مسلمان دیگر نه با استکبار، مسلمانان را به جان هم می اندازند و هر کدام کشته شوند به نفع دشمن است.

وی عنوان کرد: کار دیگر دشمن مقابل اسلام کمرنگ کردن ارزش های اسلامی است تا جوانان نسبت به باورهای دینی و ارزشی خود سست شوند؛ ما باید به مسؤولان اعلام کنیم که اسلام حسینی می خواهیم، رهبر انقلاب فرمودند از ماندگاری انقلاب سخن می گویند اما سخنرانی می کنند که باید زبان انقلاب را به روز کرد یعنی انقلاب با ادبیات امام جواب نمی دهد و باید ادبیات آن را عوض کرد، این به معنای ترویج اسلامی رحمانی است، اسلام رحمانی یعنی با همه می سازد؛ آیا علی بن ابی طالب با همه ساخت یا با اسلام دروغین و نماز شب خوان های بی دین جنگید.

حجت الاسلام حاج صادقی خاطرنشان کرد: اسلام قرآن « مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ  وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم» است یعنی اول باید نسبت به کفار شدید بود، ای کاش برخی به اندازه ای که در برابر استکبار رحما هستند در برابر مردم رحما بودند، از قرآن آموختیم که اسلام ناب بندگی خدا و اجتناب از طاغوت است، اسلام از تولی و تبری می گوید؛ می خواهند اسلامیت نظام را از بین ببرند که بسیری از مجریان آن خودی های داخلی هستند.

وی اضافه کرد: دومین رکن انقلاب راننده این صراط مستقیم یعنی ولایت و رهبری است که می خواهند آن را بزنند، دشمن با حمله به رهبری، حمله به نهادهاب منتسب رهبری و تضعیف این جایگاه هدف خود را دنبال می کند؛ دشمن می گوید برنامه داشتیم که بعد از امام اتفاقی همانند بعد از پیامبر اسلام بیفتد، نقشه این بود که بعد از امام فرمان انقلاب دست کسی بیاید که از جنس امام نباشد تا انقلاب به مسیر دیگر برود اما حضرت امام نگذاشت و ایشان با عزل آقای منتظری نگذاشت مسیر انقلاب تغییر کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اعترافات سید مهدی هاشمی داماد و همه کاره دفتر منتظری گفت: از این شخص سؤال شد که آیا به آقای منتظری ارادت داشتی که پاسخ داد ما دیدیم امام فرمان انقلاب را محکم چسبیده و نمی گذارد لغزشی ایجاد کنیم، گفتیم روی کسی کار کار کنیم که بعد از امام اگر فرمان انقلاب دستش آمد برای ما اثرگذاری بر آن امکان داشته باشد، بیت آقای منتظری جایی بود که اگر فرمان می رفت آنجا دست ما بود.

وی افزود: عصبانیت این دشمن از انتخاب رهبری همانند حضرت امام است و ذره ای با امام فرق نمی کند، دفتر حفظ و نشر آثار امام نتوانست امام را زنده نگه دارد اما رهبری نگذاشت امام از بین برود؛ به خیال خام خودشان نقشه کشیدند که کاری کنند رهبری سوم از جنس رهبری اول و دوم نباشد اما خبر ندارند که انقلاب صحب دارد.

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان این کهرمن سوم و اقتدار بخش انقلاب مردم هستند، اظهار داشت: دشمن نقشه هایی طراحی کرده که مردم دست از اقتدار بخشی به انقلاب دست بردارد، دشمن می گوید امت بی ولایت خطر ندارد، امام بی امت قدرت ندارد و امت متصل و پیرو ولایت شکست ندارد؛ 38 سال است که مردم می گویند دست از ولایت برنمی داریم از این رو دشمن می خواهد نقطه اتصال امت با ولایت را بزند.

وی ادامه داد: ستون چهارم انقلاب روحیه استکبارستیزی است، می خواهند روحیه ضد استکباری را از مردم بگیرند و بگوید دشمنی آمریکا و استکبار توهم است، دشمن بیش از این که از انرژی هسته ای بترسد از روحیه انقلاب مردم ناراحت است؛ دشمن می گوید هر شعاری بدهید اما ضد آمریکایی نباشید، زمانی برخی می گفتند که چرا با شاخ استکبار در می افتید شیر آن را بدوشید اما استکبار گاو نبوده بلکه گرگ و به تعبیر رهبری سگ وحشی است؛ سگ وحشی با مقاومت عقب می رود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به مسؤولان ابراز داشت: ای مسؤولان عزیز همه شما را دوست داریم و حمایت می کنیم مادامی که در جبهه ولایت و انقلاب این 4 رکن را حفظ کنید.

وی در پاسخ به این که آیا نفوذ در تیم مذاکره کننده هسته ای و اطلاع رسانی  به سرویس های اطلاعاتی قبل از جلسات صحت دارد، عنوان کرد: متأسفانه کیس هایی از نفوذ که کشف شده است متعدد بوده و یکی همین است، متأسفیم بگوییم دشمن فقط نفوذ فکری نکرده و افکار و تحلیل برخی از مسؤولان را عوض کرده بلکه در برخی از موارد آدم های خود را وارد کرده که بعضی از این موارد لو رفته و با آن ها برخورد و مجازات شده است و بعضی هم تحت کنترل هستند، خود دولتمردان در برخی موارد از عزیزانی که کمک کردند این نفوذی را شناختند تشکر کردند.

حجت الاسلام حاج صادقی خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی جاها شاهد این جریان هستیم، هشدارو هدایت رهبر معظم انقلاب را گوش نکردند و این اتفاق افتاده است.

وی در پاسخ به این که آیا قدرت نظامی ما در منطقه سایه جنگ را برداشت یا برجام، اضافه کرد: قدرت ایمان و مردم اجازه تعرض به دشمن نداده است اما قدرت نظامی ما هم در خدمت مردم است، کسانی که به ما نصیحت می کردند در قدرت نظامی سرمایه گذاری نکنید عالمانه یا جاهلانه سخن آمریکا را می گویند چون آمریکا می گوید ایران قوی را نمی توانیم بشکنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که دنیا از بخشی از توان نظامی ایران خبر دارد، گفت: موشکی بسیار زیبا به ریاض خورد، اگر لازم باشد هوارادان ما در دنیا کاخ سفید و هیچ کاخ نشینی را از موشک های غیب الهی خلاصی نمی دهند، آمریکایی ها می گویند انقلاب اسلامی سنگ فلسطینی ها را به موشک تبدیل کرد؛ مردم باید به نیروهای مسلح خود چون به خدا تکیه دارند اطمینان داشته باشند.

وی افزود: هرچه می خواهند به سپاه حمله کنند ما ذره ای از سنگر نشینی انقلاب عقب نمی رویم، از تحریم ها غصه نمی خوریم و گردن کشی های امثال ترامپ برای ما اهمیت ندارد این ها سروته یک خباثت هستند، ما مصمم هستیم جهان را با ویرانی همه کاخ نشین ها آماده نهضت ظهور کنیم.

حجت الاسلام حاج صادقی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که آیا شعار برد برد موافق با آیات قرآن است، اظهار داشت: قرآن می فرماید که استکبار با مسلمانان می جنگد تا دین آن ها را بگیرد، پس دعوا بر سر دین است و این دعوا برد برد ندارد، یا او باید از کفر دست بر دارد و یا ما باید از دین خود دست برداریم، قرآن می فرماید نباید بازی لبخندها را خورد.

وی ادامه داد: بر اساس قرآن جبهه ایمان و با جبهه کفر هرگز مذاکره برد برد ندارد، برد برد را در میدان عملیات امت با استکبار نشان می دهیم که به چه معنا است، اراده خدا این است که حکومت و خواسته الهی بر خواسته دشمنان خدا غلبه کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پاسخ به این که تحلیل شما درباره وضعیت و سرانجام بحرین چیست، ابراز داشت: انقلاب اسلامی مردم دنیا را بیدار کرده و ما تکلیف شرعی و انقلابی خود می دانیم که از همه این جریان خا حمایت کنیم که می کنیم، ما در یمن حمایت معنوی می کنیم و در عراق و سوریه این گونه است اما مردم بحرین بیش از همه جا مظلوم واقع شدند.

وی عنوان کرد: امیدواریم مسؤولان و کارگزاران ما با احساس تکلیف و فریادی که رهبری بلند کردند و پیامی که حاج قاسم سلیمانی به آل خلیفه داد و بدن آن ها را لرزاند این ها را تنش زا ندانسته و آن را تکلیف دینی بدانند، اگر ما بایستیم این ها می لرزند وخواهیم دید که نابود می شوند.

حجت الاسلام حاج صادقی در پاسخ به این سؤال که آیا دولت با کارهایی که خارج از اصول اسلامی انجام می دهد دولت سکولار نیست، خاطرنشان کرد: حکومت و نظام ما سکولار نیستند اما برخی از آدم های ما سکولار محسوب می شوند، دانسته یا ندانسته عده ای اینگونه هستند؛ از رؤسای قوه و مسؤولان می خواهیم که فراموش نکنند در نظام اسلامی سیاستگذار و نظریه پرداز فقط رهبری است و آن ها باید مجری باشند../1323/200/ص

ارسال نظرات