۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۴۷۹۱۲۵

بزرگداشت رییس فقید مجمع تشخیص در زاهدان برگزار شد

بزرگداشت رییس فقید مجمع تشخیص در زاهدان با سخنرانی مولوی اسماعیل‌زهی برگزار شد.
مولوی عبدالحمید آیت الله هاشمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان، شب گذشته در مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که در تالار اتاق بازرگانی سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: آیت الله هاشمی در خیلی از مسائل نقش‌آفرینی کرد.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی محبوبیتی در بین مردم داشت و مردم ایران این محبوبیت را در روز تشیع پیکر ایشان نشان دادند.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان آیت الله هاشمی را یک شخصیت مردمی دانست و خاطرنشان کرد: وی مسائل پیچیده را راحت تحلیل می‌کرد و در مراسم‌ها سخنرانی خوبی داشت.

مولوی اسماعیل‌زهی ابراز داشت: نعمت‌های دنیا در برابر نعمت‌های آخرت بسیار ناچیز است، نعمت اصلی همان نعمتی است که خداوند در آخرت به ما می‌دهد، زندگی فرصت بسیار کمی است و باید از این فرصت کم استفاده های درست کنیم و زندگی خود را در مسیر درست قرار دهیم.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان در پایان یادآور شد: تمام چیزهایی که خداوند به ما داده است نعمت است و رضایت خدا را باید جذب کنیم، حقوقی که خداوند به ما دستور داده است باید انجام بدهیم و از خداوند نا فرمانی نکنیم./831/202/ب2

ارسال نظرات