۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۴۷۹۱۲۳
مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا:

کمک به حوزه های علمیه خواهران رسالتی همگانی است

مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهر بن با تأکید بر اینکه کمک به حوزه های علمیه خواهران رسالت همگانی است، گفت: باید از همه ظرفیتهای موجود در راستای رشد و شکوفایی حوزه های علمیه خواهران استفاده کنیم.
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

خانم آقابابایی، مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهر بن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه مدرسه علمیه خواهران شهر بن جزو مدارس تازه تأسیس استان است، تصریح کرد: این مدرسه علمیه در مهر سال 94 به صورت رسمی با پذیرش 15 طلبه فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با تشکر از پیگیری های امام جمعه سابق این شهر به عنوان مؤسس مدرسه علمیه الزهرا(س) بن، خاطرنشان کرد: بحمدالله حجت الاسلام میرافضلی، امام جمعه کنونی شهر بن نیز در این زمینه بسیار فعال هستند و به عنوان ریاست هیأت امنا پیگیری ها و کمکهای قابل قبولی دارند.

خانم آقابابایی با اشاره به وضعیت ساختمان و فضای کنونی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بن، گفت: به لطف الهی ساختمان کنونی با توجه به اختیارات امام جمعه محترم جهت امور آموزشی و خوابگاهی در اختیار مدرسه علمیه خواهران این شهر قرار گرفته اما به یقین جوابگوی نیازهای آینده طلاب نخواهد بود.

وی با بیان اینکه پیگیری واگذاری زمین از سوی هیأت امنا برای احداث ساختمان جدید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بن مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد، افزود: انشاءالله تا آخر سال جاری این زمین به صورت قطعی در اختیار مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قرار خواهد گرفت.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بن با اشاره به اینکه در حال حاضر 28 طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: برای جذب هر چه بیشتر طلاب به سمت حوزه های علمیه همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و روز به روز شاهد شکوفایی و پیشرفت همه جانبه این مدرسه علمیه خواهیم بود.

این مقام مسؤول فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی را در رأس برنامه های سال جاری مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) بیان کرد و افزود: برگزاری نشست های دینی با موضوع احکام، مشاوره دینی، برگزاری جشنهای ملی و مذهبی و حضور پرشور در برنامه های فرهنگی شهر با محوریت بانوان از مهمترین برنامه های این مدرسه در سال جاری بوده است.

خانم آقابابایی با تأکید بر اینکه باید از همه ظرفیتهای موجود در راستای رشد و شکوفایی حوزه های علمیه خواهران استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: به یقین جامعه ای به رشد همه جانبه و پیشرفت خواهد رسید که بر مبنای سبک زندگی قرآنی حرکت کند و این مهم از سوی حوزه های علمیه خواهران برای عموم جامعه تبیین و تشریح خواهد شد؛ بنابراین کمک به حوزه های علمیه خواهران رسالت همگانی است./9457/302/ب2

ارسال نظرات