۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۴۷۹۰۷۰
با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام؛

همایش بزرگ «میثاق با ولایت» در شهرکرد برگزار می ‌شود

رییس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری گفت: همایش گرامیداشت 19 بهمن، سالروز بیعت جمعی از مردم این استان با امام خمینی(ره) همزمان با سالگرد این روز در شهرکرد برگزار می‌شود.
همایش 19 بهمن در شهرکرد

علی گرجی، رییس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از برگزاری همایش گرامیداشت سالروز بیعت بختیاری ها با امام خمینی(ره) در شهرکرد خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 10 صبح روز سه ‌شنبه 19 بهمن‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با حضور مردم ولایتمدار از نقاط مختلف استان با عنوان همایش بزرگ «میثاق با ولایت» برگزار می ‌شود.

گرجی 19 بهمن 1357 را یکی از افتخارات این استان در حوادث انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم ولایتمدار استان با بصیرت بالایی که داشتند در پاسخ به یاوه‌گویی‌های بختیار، به دنبال امام خود راه افتادند و ضمن اعلام بیعت با ایشان، مواضع و توطئه‌های بختیار ملعون را نقش برآب کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از هماهنگی های صورت گرفته برای حضور جمعی از مردم شهرستان‌های 9 گانه استان به نمایندگی از سایر مردم در این همایش خبر داد و تصریح کرد: سعی می ‌کنیم با برگزاری چنین بزرگداشتی عظمت و اهمیت این واقعه مهم را به درستی نشان دهیم و ان‌شاءالله در آینده این روز شاخص در تقویم به نام پرافتخار بام ایران ثبت شود.

این مقام مسؤول، اجرای یک گروه نمایشی طنز، سرود دانش ‌آموزی و سخنرانی نماینده معزز ولی فقیه در استان را از برنامه‌های پیش‌بینی شده این همایش عنوان کرد و گفت: به فرموده مقام عظمای ولایت این روز باید  روز شاخصی باشد.

گفتنی است، در 19 بهمن سال 1357، جمعی از مردم استان چهارمحال و بختیاری به سمت تهران حرکت کردند و ضمن دیدار و بیعت با رهبر کبیر انقلاب ‌اسلامی، حمایت کامل خود را از انقلاب ‌اسلامی اعلام کردند./9457/303/ب2

ارسال نظرات