۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۴۷۸۹۷۳
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران مطرح کرد؛

توسعه ورزش همگانی مهم‌ترین هدف سازمان ورزش شهرداری تهران

رضایی توسعه ورزش همگانی را مهم ترین هدف سازمان ورزش شهرداری تهران عنوان کرد و از افتتاح بیش از 80 پروژه ورزشی در آینده نزدیک خبر داد.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد رضایی، رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، امروز در دیداری که با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) داشت، گفت: با ورورد آقای قالیباف توجه به ورزش و تاثیرگذاری آن در سلامت جامعه بسیار مورد اهمیت است.

وی توسعه ورزش همگانی را مهم‌ترین هدف سازمان ورزش شهرداری تهران بیان کرد و اظهار داشت: زمین های خاکی در شهر تهران به زمین های چمن تبدیل شد تا مردم به راحتی از آنها برای انجام ورزش استفاده کنند.

رضایی ادامه داد: تاسیس بوستان های عمومی، استادیوم های ورزشی، سالن های ورزشی، پارک بانوان، ایجاد تجهیزات و امکانات ورزشی در بوستان ها، حوزه‌های علمیه، مدارس، مساجد و محله‌ها که شامل امور زیر ساختی ورزش می‌شود به خوبی انجام گرفته شده  و به جرات می‌توان گفت که استان تهران نیاز به زیرساخت ندارد بلکه تنها باید به توسعه ورزش توجه کرد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: تمرکز و رویکرد سازمان ورزش بیشتر متوجه جنوب استان تهران بوده و خدمات رسانی که در این منطقه صورت گرفته شامل کاهش هزینه‌ها برای قشر کم درآمد و تاسیس ورزشگاه‌ها و استخرها بیشتر بوده است.

وی گفت: مشارکت ورزشی مردم در آغاز مسؤولیت شهردار تهران حدود 5 درصد بود اما امروز به بیش از 36 درصد افزایش یافته است و این امر به سبب ایجاد زیر ساخت و تغییر ذائقه مردم محقق شده است.

رضایی در پایان با بیان اینکه در آینده نزدیک بیش از 80 پروژه ورزشی افتتاح خواهد شد، خاطر نشان کرد: تعالمات سه قوه با حوزه ورزش سبب شده ورزش در سبد خانواده‌ها قرار بگیرد./813/پ204/ی

ارسال نظرات