۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۴۷۸۸۹۱
از سوی گروه تبلیغی صبح بهاری ارائه می شود؛

تولیدات رسانه ای متناسب با نیازهای تبلیغی جامعه

حجت الاسلام صالحی هدف از راه اندازی گروه تبلیغی صبح بهاری را ارائه تولیدات رسانه ای متناسب با نیازهای تبلیغی جامعه در حوزه های مختلف عنوان کرد.
رسانه

 حجت الاسلام سجاد صالحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به هدف راه اندازی گروه تبلیغی «صبج بهاری» عنوان کرد: این گروه تبلیغی فعالیت های خود را از سال 90 آغاز کرده است و سعی کرده ایم در این سال ها تولیدات رسانه ای متناسب با نیازهای تبلیغی جامعه در حوزه های مختلف داشته باشیم.

وی افزود: ابتدا فعالیت های ما به صورت شخصی بود که سریال 26 قسمتی پس از جنگ که یک کمدی جنگی محسوب می شود، به سفارش خانه انقلاب اسلامی و زیر نظر آقای براهینی توسط آقای الفت ساخته شد که اثرگذاری خوبی داشت و پس از آن بود که با فراخوان دفتر تبلیغات اسلامی برای سازماندهی گروه های تبلیغی حوزوی، گروه صبح بهاری را تشکیل داده و تولیدات خود را آغاز کردیم.

مسؤول گروه تبلیغی صبح بهاری تصریح کرد: طی دو سال اخیر بیش از 8 فیلم را تولید کرده ایم که در قالب مستند و داستانی بوده اند و 5 فیلم نامه کوتاه و 15 طرح تولیدی نیز از دیگر آثار این گروه است.

وی با اشاره به ساخت مسابقه «نهار فامیلی» از سوی این گروه تبلیغی، اظهار کرد: این مسابقه با موضوع سبک زندگی اسلامی ساخته شده است که در آن درست کردن غذاهای سنتی زیرنظر پدربزرگ و مادربزرگ صورت می گیرد و ما سعی کرده ایم که خانواده ها در این مسابقه، حلقه اتصال میان نسل ابتدایی و نسل انتهایی یک خانواده باشند و در یک مجموعه شاید بیش از 70 نفر حضور داشته اند که همین دورهم جمع شدن ها تصویر بسیار خوبی را ایجاد کرده است.

حجت الاسلام صالحی افزود: این مسابقه از شبکه افق پخش شد و پس از رسیدن به قسمت های میانی، شبکه جام جم نیز آن را پخش کرد و در حال حاضر نیز در نوبت پخش شبکه های 3 و 5 سیما قرار دارد.

مسؤول گروه تبلیغی صبح بهاری از مستند «مرد می خواهد» به عنوان یکی دیگر از آثار تولید شده توسط این گروه نام برد و ابراز کرد: این مستند روایت زندگی 7 طلبه است که در ماه محرم به منطقه عملیاتی بیجی عراق اعزام شده اند و در آنجا با نیروهای تکفیری مقابله می کنند که این اثر 5 جایزه کشوری در جشنواره های مختلف را به خود اختصاص داده است که البته توسط مرکز خدمات مورد حمایت قرار نگرفت.

وی افزود: نشانی، بازمانده و پس از سال ها، تله فیلم های بلندی هستند که توسط گروه ما ساخته شده است ولی هیچ کس بودجه ای برای تولید به ما نداد و همین عدم حمایت ها در بحث خروجی مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است و امیدواریم کسی حمایت از این کارها را برعهده بگیرد.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به ساخت تیزر «پلاک» توسط این گروه تبلیغی، خاطرنشان کرد: این تیزر برای محرم و مخاطبان خارجی ساخته شده است و موضوع آن درباره جنایت های داعش در کشتن مادر و فرزندی است که پس از خراب کردن خانه شان، آنها را می کشند و می گویند که کشتن اینها جایز است که ما با انتخاب آیات قرآن متناسب با این موضوع، سعی کرده ایم از جهت قرآنی و اخلاقی به این موضوع بپردازیم.

وی در پایان عنوان کرد: 12 طرح با موضوع مدافعان حرم آماده شده است که 5 طرح آن به مرحله تولید رسیده و تاکنون بیش از 15 خروجی در بخش فیلم مستند، داستانی و کلیپ و نیز فیلم نامه داشته ایم./872/ت302/ی

ارسال نظرات