۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۴۷۸۸۳۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر:

بارزترین ویژگی رهبر معظم انقلاب ایمان به صدق وعده های الهی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر گفت: یکی از ویژگی های مهم رهبر معظم انقلاب که در امام راحل هم وجود داشت، اعتقاد راسخ ایشان به صدق وعده های الهی است.
ایمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی اصغر شاملو، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر شب گذشته در نشست بصیرتی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به جایگاه ولایتمداری و در استان همدان گفت: مردم همدان بابصیرت، مومن و انقلابی و دارای درک و فهم بالای سیاسی و دینی هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر اظهار داشت:  نماینده ولی فقیه در هر استان مدیر معنوی در هر استان و رهبر معنوی هر استان است و قدر این بزرگواران را باید دانست.

وی افزود: امام رضا(ع) فرمود سه گروه دعایشان مستجاب است، نخست از آنها امام عادل است و نماینده رهبری باید بالاخره به گونه ای رفتار کند که سلایق و تفکرات مختلف در یک مسیر جمع شوند و این کاری است که رهبری انجام می دهد.

حجت الاسلام شاملو گفت: آیت الله محمدی موفق عمل کرده اند و سعی کرده اند که استان همدان را در آرامش و ثبات نگه دارند و این یکی از برکاتی است که باید قدردان آن بود.

وی خاطرنشان کزد: رهبر معظم انقلاب به طلاب فرمودند که زی طلبگی را رعایت کنید و اگر من به دلیل مسائل امنیتی مجبور نبودم؛ سوار خودرو بسیار معمولی می شدم چنان که این سیره در خانواده ایشان و فرزندان ایشان وجود دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر با اشاره به شخصیت برجسته رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: در جهان امروز بیشتر چهره سیاسی رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار دارد و کسانی که توجه دارند در این بُعد هم ابعاد مهم زیادی وجود دارد.

وی گفت: یکی از ویژگی های مهم رهبر معظم انقلاب که در امام راحل هم وجود داشت، اعتقاد راسخ ایشان به صدق وعده های الهی است، نگاه رهبری به همه مسائل این گونه است و مردم هم باید این گونه باشند.

حجت الاسلام شاملو تصریح کرد: جایی که بین رهبری و مسؤولان زاویه ایجاد می شود به دلیل این تفاوت دیدگاه است و نگاه رهبری به گونه ای است که رهبر معظم انقلاب 500 سال آینده را می بینند.

وی یادآور شد: در ماجرای سوریه همه دنیا همه در داخل می گفتند که نباید در این زمینه ورود کنیم و اگر این تدبیر رهبری نبود باید در کرمانشاه و همدان جلوی داعش می ایستادیم و باید زمانی ابعاد فتنه سوریه باز شود.

حجت الاسلام شاملو افزود: رهبری برای این که به ما بیاموزد که از فشارها نهراسیم داستان های حضرت موسی(ع) که در قرآن آمده را نقل کردند و این که وعده الهی حق است را متذکر شدند.

وی افزود: رهبری فرمودند که انقلاب پیروز شد تا مردم بدانند که وعده الهی حق است و انقلاب از مشکلات عبور خواهد کرد و البته باید مردم کار را رها نکنند و از دشمن نترسند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند داستان امروز مثل داستان حضرت موسی(ع) و قوم بنی اسرائیل و فرعونیان شده است و همه ابرقدرت ها علیه ما بسیج شده اند و همه تحریم ها علیه ما است ولی رهبری فرمودند ان معی ربی.

وی افزود: باید دانست که برای چه باید نگران باشیم و مگر ما برای خدا کار نمی کنیم و اگر برای خدا کار می کنیم دیگر برای چه می ترسیم و لینصرن الله من ینصره و نگاه رهبر معظم انقلاب این است که یقین دارد هر کاری که در مسیر الهی انجام دهد خداوند او را یاری می کند.

حجت الاسلام شاملو اظهار داشت: مدیریت رهبری نگاه به درون است، زمانی که ما هیچی نداشتیم و مشکلات زمان جنگ که بسیار شایع است و رهبری در زمان جنگ فرمودند که باید به داخل تکیه کنیم و امروز باید دید در صنایع دفاعی کجا هستیم.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبری در خراسان درباره اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی، گفت: کمتر از چند ثانیه تل آویو  و حیفا با خاک یکسان می شود و این وعده رهبر معظم انقلاب به والله صادق است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر گفت: نگاه الهی یک رهبر الهی این است که فقط مادیات را نمی بیند و امروز سپاه و ارتش مقتدر و توانمندی داریم و به گونه ای تربیت شده اند که به هر مأموریتی که رهبر معظم انقلاب دستور دهند، اعزام می شوند.

وی افزود: اگر رهبری به شهید همدانی می فرمود تک و تنها باید بروی کاخ سفید را تخریب کنی و برگردی به والله تخریب می شد و امروز هم کسی نسبت به دستورات رهبری تردید نمی کند./979/202/ب2

ارسال نظرات