۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۴۷۸۷۹۲
نماینده ولی فقیه در ایلام مطرح کرد؛

نیروهای مسلح، مظهر اقتدار نظام و ملت ایران

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: نیروهای مسلح مظهر اقتدار نظام و ملت عزیز ایران است و امروز اگر دشمنان کینه‌توز انقلاب و اسلام جرات تعرض به کشورمان ندارند به خاطر بازدارندگی نیروهای مسلح است.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز در دیدار مسؤولان وزارت دفاع در استان ایلام و اعضای جمعیت همبستگی شاهد و ایثارگر اظهار داشت: اقتدار نظامی ایران اسلامی و جایگاه قشر ایثارگر در جامعه بر دوستان و دشمنان پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اقتدار و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در دیدار کارکنان و مدیران ارشد وزارت دفاع در استان تاکید کرد: نیروهای مسلح مظهر اقتدار نظام و ملت عزیز ایران است، امروز اگر دشمنان کینه‌توز انقلاب و اسلام جرات تعرض به کشورمان ندارند به خاطر بازدارندگی نیروهای مسلح به ویژه وزارت دفاع است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بنابراین در حد بالایی  باید نسبت به بازنشستگان نیروهای مسلح رسیدگی کنیم.

امام جمعه ایلام افزود: وزارت دفاع به ویژه سازمان‌های وابسته به این وزارتخانه می‌تواند در زمینه تولید، رونق اقتصادی و اشتغال تاثیرگزار باشد.

مرادخانی مدیر ارشد وزارت دفاع در استان ایلام و مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح و نیز مسؤول عقیدتی سیاسی یگان‌های وزارت دفاع گزارشی از پرداخت تسهیلات به ویژه خدمات رسانی به نیروهای مسلح و برنامه‌های فرهنگی ارائه کردند./101/879/ب1

ارسال نظرات